افتخاری خبر داد: بهره‌برداری از ۲ اتوبوس ویژه افراد توانخواه در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: دو اتوبوس دیگر ویژه افراد توانخواه به زودی همانند اتوبوس معلولان در سطح شهر اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت افتخاری در مراسم بهره برداری از پروژه های اتوبوسرانی اصفهان ضمن تشکر از حمایت های شهرداری اصفهان و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری گفت: ۳۰ دستگاه اتوبوس با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بازسازی شده که بهره اقتصادی بیش از ۱۰ میلیارد تومان دارد.

وی با بیان اینکه در خردادماه سال گذشته نیز از ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده رونمایی شد، افزود: با احتساب ۵۰ اتوبوس جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده قبلی می‌توان گفت در یک سال گذشته تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در سال ۴۶ تنها ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در شهر اصفهان تردد می کرده است، اما امروز ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوس شهری وجود دارد.

افتخاری تاکید کرد: امروز در شرایط تحریم با خوداتکایی و همکاری شرکت های خصوصی تحت نظارت مدیران و کارشناسان، پروژه های اتوبوسرانی در حال اجرا است، این پروژه ها اهدافی چون توزیع عادلانه خدمات، کاهش آلودگی زیست محیطی، افزایش میزان جابه‌جایی مسافر، سرویس‌دهی به روستاها و مناطق محروم را دنبال می کند.

وی از برگزاری مسابقه رانندگان حرفه ای در کنار افتتاح پروژه های این مجموعه گفت: اجرای مسابقه رانندگان حرفه ای برای معرفی شغل شرافتمند راهبر اتوبوس شهری و افزایش کیفی دوره‌های آموزشی عملی و نظری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به رونمایی از اتوبوس ویژه معلولان اظهار کرد: اتوبوس ویژه معلولان به همت بخش خصوصی از امروز برای استفاده افراد توانخواه به بهره برداری می رسد، البته تا کنون ۲۰۰ دستگاه اتوبوس واحد قابلیت استفاده برای این افراد را دارد.

افتخاری خاطرنشان کرد: دو اتوبوس دیگر ویژه افراد توانخواه به زودی همانند اتوبوس معلولان در سطح شهر اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص اطلاعات حرکت اتوبوس ها گفت: تارنمای مشتریان شرکت واحد اتوبوس رانی به دو صورت آفلاین و آنلاین اطلاعات مقصد و مبدا اتوبوس، کرایه و خطوط اتوبوسرانی را برای اطلاع مسافر و به منظور مشتری‌مداری در دسترس قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: در حال حاضر رویکرد فرآیندنگر و مدیریت علمی و یکپارچه در سازمان اتوبوسرانی در حال اجرا است که "سیستم bis" جزء شاخص‌ترین آن‌هاست، فاز اول این سیستم امسال و فاز دوم آن سال آینده عملیاتی می شود؛ این سیستم تنها در کلانشهر تهران مورد استفاده قرار می گیرد که در اصفهان به روزتر طراحی شده است.

کد خبر 361552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.