«اطلس شهرپژوهی کلانشهر اصفهان» حاصل ۴۰ پژوهش است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه اطلس شهرپژوهی کلانشهر اصفهان حاصل ۴۰ پژوهش است، گفت: همه بخش‌های مربوط به حوزه شهری در این اطلس دیده شده است.

به گزارش ایمنا، بهروز ارباب شیرانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته پژوهش به نقش پژوهش در توسعه مناسب شهرها اشاره و اظهار کرد: پژوهش‌ میتواند بازخوردهای اجرای طرح‌ها و پروژهها را تعیین کند.

وی با بیان اینکه " اطلس شهرپژوهی کلانشهر اصفهان" حاصل تلاش در همه عرصه‌های حمل و نقل، عمران، شهرسازی، مسایل فرهنگی و ... است، افزود: نتایج این پژوهش‌ها در اختیار همه بخشها قرار می گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه مصور سازی اطلاعات رویکرد نوینی در تدوین "اطلس شهرپژوهی کلانشهر اصفهان" بود، افزود: اطلاعات در این اطلس در قالب نمودار، اینفوگرافی و ... به تصویر کشیده شده است تا منبع مناسبی برای تصمیم‌گیرهای آینده باشد.

وی با بیان اینکه این اطلس حاصل ۴۰ پژوهش است، افزود:  بخش نخست حاصل ارتباط شهرداری اصفهان یا دانشگاه‌ها، دستگاهای اجرایی و شهرداری کلانشهرها بوده است. بخش دوم خلاصه عناوین پروژه‌های شاخص انجام شده است و بخش سوم نیز شامل مهم‌ترین یافته‌های ۵۲ پژوهش بزرگ مقیاس با اعتیار پنج میلیارد تومان و ۸۳ پژوهش کوچک مقیاس است که با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان انجام شده است و امروز در اختیار همه قرار ‌میگیرد.

کد خبر 361536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.