۱۲ سازمان شهرداری در صدر جدول "بدهکارترین" ها به صندوق ذخیره کارکنان

آمارهای موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در پایان آبان ماه نشان می دهد ۲۸ سازمان و شرکت زیرمجموعه شهرداری تهران در واریز وجوه کسر شده از حقوق کارکنانشان به حساب صندوق ذخیره با تاخیر مواجه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، دیرکرد برخی سازمان ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری تهران در واریز مطالبات صندوق ذخیره، سبب کند شدن روند تسویه دیون کارکنان آنها شده است، آمارهای صندوق نشانگر تا ۱۷ ماه تاخیر در پرداخت مطالباتش از سوی سازمان‌های مذکور است و در این بین ۱۲ سازمان در صدر "پرتاخیرترین ها" و ۱۲ سازمان در سرلیست "بدهکارترین" ها قرار دارند.

بر اساس آمارها تا پایان آبان ماه سال جاری سازمان خدمات مهندسی شهر با ۱۷ ماه دارای بیشترین تاخیر زمانی در پرداخت مطالبات صندوق ذخیره کارکنان بوده است.

پس از آن شرکت تعاونی شهریار با ۱۳ ماه، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و شرکت همشهری هریک با ۱۱ ماه بیشترین دوره دیرکرد در پرداخت های خود را داشته‌اند.

همچنین سازمان ورزش و شرکت پیک بادپا هر یک ۸ ماه، سازمان عمرانی مناطق ۷ ماه، سازمان مشاور فنی و مهندسی ۶ ماه و شرکت شهروند ۴ ماه در پرداخت مطالبات موسسه تأخیر دارند.

جدول مطالبات معوق بر اساس دوره زمانی در ادامه نشان می دهد شرکت هلدینگ مترو تهران و سازمان فرهنگی و هنری نیز هر یک در پرداخت مطالبات صندوق ۴ ماه تأخیر دارند و شرکت خدمات اداری شهر اگرچه با یک ماه تأخیر، دارای بیش از ۵۵۰ میلیون تومان بدهی به موسسه صندوق ذخیره است.

در این میان آمار سایر سازمان ها و شرکت‌ها در واریز وجوه کسر شده از حقوق کارکنانشان به حساب صندوق یک تا دو ماه تأخیر را نشان می دهد.

بر اساس آمارهای موجود، "بیشترین حجم مطالبات" ۱۲ سازمان صدر جدول نیز به ترتیب متعلق به شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، شرکت شهروند، شرکت همشهری، شرکت هادیان شهر، سازمان ورزش، سازمان فرهنگی و هنری، شرکت مترو، شرکت خدمات اداری شهر، سازمان آتش نشانی، سازمان عمرانی مناطق، سازمان زیباسازی و در نهایت سازمان مشاور فنی و مهندسی است.

تأخیرهای موجود منجر به کندی در روند تسویه مطالبات کارکنان این دستگاه ها از سوی موسسه صندوق ذخیره شده است که امید است با تعاملات مثبت این سازمان‌ها در به روز رسانی پرداخت مطالبات موسسه روند پرداخت مطالبات کارکنان آنها نیز تسریع شود. مکاتبات و مذاکرات موسسه صندوق با سازمان‌های مذکور در جریان بوده و تا حصول نتیجه ادامه می‌یابد.

کد خبر 361496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.