صدرنشینی تلخ سپاهان با تساوی برابر قعرنشین

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با توقف صدرنشین در خانه قعرنشین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تماشاگر: حدود ۵ هزار نفر

گل‌ها: میثم کریمی (دقیقه ۳۶- پنالتی) برای استقلال خوزستان؛ ساسان انصاری (دقیقه ۲۴) برای سپاهان

اخطار: ایوب کلانتری(۳۳)- میثم شاه‌مکوندزاده(۳۳) میثم کریمی (۷۸) یونس دلفی(۸۶) امیرحسین باقرپور(۸۹) از استقلال خوزستان

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، میثم شاه‌مکوندزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، محمد شریفی (۷۷- امیرحسین باقرپور)، یونس دلفی(۱+۹۰- مجتبی رمضانی) و رضا درویشی(۴+۹۰- سعید زارع).

سرمربی: کریم بوستانی

سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، حسن جعفری(۶۷- محمد ایران پوریان)، سعید آقایی (۴۹- سعید آقایی)، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان (۸۲- رضا دهقانی)، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:

سپاهان که برای صدرنشینی در پایان نیم فصل به اهواز رفته بود تا برابر قعرنشین لیگ به پیروزی برسد بازی را با برتری نسبی آغاز کرد و موفق شد با گل غافلگیرکننده انصاری در اواسط نیمه نخست از مهمان خود پیش بیفتد. بازی در ادامه متعادل دنبال شد تا اینکه ۱۲ دقیقه بعد از گل سپاهان، داور یک خطای پنالتی عجیب برای استقلال خوزستان اعلام کرد و میثم کریمی گل تساوی را به ثمر رساند.

با این گل کار برای سپاهان در ادامه بازی سخت شد زیرا شاگردان امیر قلعه نویی که از حالا به بعد برابر یک تیم دفاعی قرار گرفته بودند به سختی موفق به خلق موقعیت گل می‌شدند.

در نیمه دوم همان‌طور که پیش بینی می‌شد سپاهان برابر تیم دفاعی اهوازی‌ کاری از پیش نبرد و حتی ممکن بود در نیمه دوم روی ضد حملات گل بخورد اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهان با ۳۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر شود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (۲۴- سپاهان)- در حالی که دروازه‌بان استقلال در حال نظم دیوار دفاعی‌اش بود ساسان انصاری ضربه ایستگاهی را زد تا به طرز غافلگیر کننده‌ای دروازه میزبان باز شود.

۱-۱ (۳۶- استقلال خوزستان)- با خطای جعفری روی دلفی، داور خطای پنالتی مشکوکی گرفت تا میثم کریمی پنالتی را به گل تبدیل کند.

اتفاق ویژه:

قضاوت پر حرف و حدیث سعید رحیمی مقدم داور مسابقه و تصمیمات اشتباهی که در طول بازی گرفت در کنار شکستن سر هوادار سپاهان اتفاقات ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

یونس دلفی از استقلال خوزستان بهترین بازیکن این دیدر بود.

کد خبر 361473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.