مادرم زمین جشنواره ای ادبی برای پاسداری از زمین

دبیرادبی دومین جشنواره محیط زیست-ادبی مادرم زمین گفت: آیین اختتامیه جشنواره مادرم زمین ۲۸ آذر ماه با هدف درگیر کردن ذهن مردم با مسائل محیط زیست در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره محیط زیستی-ادبی مادرم زمین، بهراد بهشتی در رابطه با جشنواره مادرم زمین اظهار کرد: مادرم زمین با این فلسفه شروع به کار کرد که ابر چالش انسانها مسائل زیست محیطی است و این مسائل کره زمین را به عنوان تنها زیستگاه بشر تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی به عنوان یک سازمان فعال در زمینه های سیاسی، فرهنگی و محیط زیستی باید برنامه هایی برای اداره بخش هایی از کشور داشته باشد که این برنامه ها مسائل مربوط به محیط زیست و توسعه متوازن و پایدار را هم در بر میگیرد.

دبیرادبی دومین جشنواره محیط زیستی-ادبی مادرم زمین با  بیان  اینکه لازم است ذهن جامعه را با مسائلی مثل محیط زیست که آینده بشر را به خطر می اندازد درگیر کنیم، گفت: یکی از مهمترین و بهترین ابزار ها برای این مسئله ادبیات، شعر و قصه است آن هم در کشوری مثل ایران که مهد شاعران و نویسندگان بزرگ است.

بهشتی با اشاره به حامیان معنوی این جشنواره اضافه کرد: دومین  جشنواره محیط زیست-ادبی مادرم زمین با حمایت سازمان های  یونسکو و اداره کل محیط زیست استان اصفهان، برگزار خواهد شد.

دبیر ادبی دومین جشنواره محیط زیست-ادبی مادرم زمین گفت: تلاش ما براین بوده است که از همه ابزارهای ممکن برای اطلاع رسانی استفاده کنیم و با استفاده  از ابزار هایی مانند رادیو ، تلوزیون و فضای مجازی در استان های دیگر تبلیغات داشته ایم .

وی با بیان اینکه برای برگزاری آیین اختتامیه  با سمن های مردم نهادی که در حوزه محیط زیست فعالیت دارند هماهنگی های لازم را انجام شده، اظهار کرد: در بحث ارسال آثار و همچنین داوری آثار از دوستان زیست محیطی و سمن های مردم نهاد کمک گرفته ایم.

لازم به ذکر است دومین جشنواره محیط زیست-ادبی مادرم زمین ۲۸ آذر ماه در مجموعه فرهنگی تفریحی فرشچیان برگزار خواهد شد.

کد خبر 361431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.