هوای اصفهان تا دوشنبه آلوده است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: موج ناپایداری از بعدازظهر روز دوشنبه وارد استان می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، شاهد استقرار جو پایدار بر آسمان استان خواهیم بود و بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به پایداری نسبی جو و سکون هوا در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌های جوی تا روز دوشنبه پیش بینی می‌شود، افزود: از بعد ازظهر روز دوشنبه با نزدیک شدن موج ناپایدار به استان به تدریج  روز سه شنبه هوای پاک برای استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این موج ناپایدار برای مناطق غربی بارش خواهد داشت اما برای شهر اصفهان بارش باران پیش بینی نمی‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هواتغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 361414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.