رویدادهای خوب این هفته اصفهان از زبان شهردار

شهردار اصفهان گفت: فردا از سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی رونمایی و یک‌دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده در اختیار جانبازان و معلولان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: طی روزهای آینده رویدادهای ترافیکی، فرهنگی، تفریحی و علمی خوبی در اصفهان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه از ۲۶ آذرماه همزمان با روز حمل و نقل، «قصه آدم و هوا» با برنامه‌های متنوع در شهر اصفهان آغاز و تا ۲۹ دی ماه همزمان با روز هوای پاک ادامه خواهد داشت، اظهارامیدواری کرد: همچون سال گذشته بتوانیم فضای خوبی را برای افزایش شور و نشاط اجتماعی که نیاز امروز مردم است، ایجاد کنیم.

شهردار اصفهان از مردمی که به دلیل انجام اقدامات مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری مراتب قدردانی خود را اعلام کرده‌اند، تشکر کرد و گفت: امیدوارم با همراهی مردم، خادمان آنها در شهرداری در مسیر ارایه خدمات گام‌های ارزشمندتری بردارند.

نوروزی ادامه داد: فردا یکشنبه _۲۵ آذرماه ۹۷_ تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود که با احتساب ۵۰ اتوبوس جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده قبلی می‌توان گفت در یک سال گذشته تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فردا از سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی که گامی موثر در حوزه حمل و نقل شهری است، رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته قولی مبنی بر مناسب‌سازی یک دستگاه اتوبوس به جوانان انقلابی دوران دفاع مقدس در آسایشگاه جانبازان خیابان کمال اسماعیل دادیم، خوشبختانه این وعده عملی شد و قرار است فردا از این اتوبوس رونمایی شود.

شهردار اصفهان افزود: در این روزها فضای عمرانی شهر با توجه به کلنگ‌زنی‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی تغییر کرده که امیدوارم هیچ کس طعم شیرین این خدمات را به مردم شایسته این شهر تلخ نکند؛ همه باید کمک کنیم تا ضمن ارتقاء امید و نشاط در بین مردم، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهر و افزایش آرامش و آسایش روز افزون مردم باشیم.

کد خبر 361391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.