۵۰ درصد کاپ امروز زرد می شود؟!

هشتاد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا،" ۵۰ درصد کاپ امروز زرد می شود؟!" عنوان اصلی این رسانه است که نگاهی به پیش بازی امروز سپاهان و استقلال خوزستان داشته است. دیداری که اگر زردها در آن یک امتیاز هم کسب کنند می توانند قهرمان نیم فصل شوند و نصف جام را از آن خود نمایند.
" تماشای خانوادگی دیدار سپاهان- استقلال خوزستان در فرهنگسرای اسوه" دیگر عنوان مهم این رسانه است. در خبر مربوط به این تیتر آمده است:بیستمین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم های  سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان برگزار می شود. دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان امروز شنبه ساعت ۱۵ برگزار می شود.
ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در ادامه پخش و کارشناسی مسابقات مختلف فوتبال، از حدود ۴۵ دقیقه پیش از آغاز  این دیدار در فرهنگسرای اسوه( خیابان صمدیه لباف) پذیرای فوتبال دوستان اصفهانی خواهد بود.
این ویژه برنامه با آیتم های جذاب دیگر از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه آغاز و ورود برای عموم و خانواده ها آزاد و رایگان است.منصور ابراهیم زاده سرمربی سابق سپاهان و ذوب آهن و حسام فتاحی مربی فعلی سپاهان مهمانان و کارشناسان این برنامه خواهند بود.ویژه برنامه های "فوتبالبه وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار می شود.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 361387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.