کسب قهرمانی شیرین است اما نه به قیمت خرید بازیکنان ملی

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: اگر بازیکن بومی داشته باشیم و یک پله پایین تر بایستیم به والیبال استان کمک بیشتری می کند چرا که در سال های آینده ظرفیت والیبال اصفهان بیشتر هم خواهد شد.

فریبا صادقی پس از پیروزی تیمش برابر نامی نو در دربی اصفهان، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیم صدرنشین جدول هستیم و انتظار یک برد سه بر صفر را داشتیم، یکی دو بازیکن در پست خود انتظارات را برآورده نکردند که مسألهای طبیعی است اما در مجموع از تیم راضی هستم. 
وی افزود: ذوب آهن زمانی بیشترین قهرمانی را در لیگ داشت که همه بازیکنان اصفهانی را در اختیار داشتیم و وقتی بازیکنان مهم ما به تیم های تهرانی رفتند، بیشتر به نایب قهرمانی رسیدیم. به هرحال در ترکیب امروز ما فقط یک بازیکن غیر بومی حضور داشت و ۱۳ بازیکن اصفهانی برای ما بازی کردند که حفظ آنها بسیار مهم است. 
وی افزود: سه بازیکن به تیم ملی امید دادیم و پس از رفتن بازیکنانمان به تیم های تهرانی، تلاش کردیم که جایگزینهایی برای آنها بسازیم که تقریبا موفق بودهایم.
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن تاکید کرد: کسب قهرمانی شیرین است اما نباید به قیمت آوردن بازیکنان خوب تیم ملی و دادن مبلغ زیاد به آنها باشد، من اعتقاد دارم اگر بازیکن بومی داشته باشیم و یک پله پایینتر بایستیم به والیبال استان کمک بیشتری می کند چرا که در سال های آینده ظرفیت والیبال اصفهان بیشتر هم خواهد شد.
صادقی ادامه داد: هر تیم حرفهای با ترکیب اصلی خود بازی میکند و وقتی بازی را در اختیار گرفت، ترکیبهای دیگر خود را استفاده می کند. ضمن اینکه چون در بازی با پیکان ۵ ست بازی کردیم و در بازی برگشت هم این امکان وجود دارد، به امتیازات و ست های گرفته شده نیاز داریم و به همین خاطر با ترکیب اصلی مقابل نامینو بازی کردیم.
وی خاطرنشان کرد: نامی نو، بازیکنان با تجربه و بسیار خوبی مثل پوران زارع دارد که چندین سال است به صورت حرفهای بازی میکند یا حتی شبنم علیخانی از بهترین پاسورهای تیم ملی است پس نمیتوانستیم این بازی را سبک بشماریم و باید با قدرت بازی می کردیم.

کد خبر 361311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.