تسهیل اجرای ماموریت های پلیس با آموزش کارکنان

جانشین معاونت آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قطعاً اجرای مأموریت با آموزش تسهیل می شوداظهار داشت : کارکنان با استفاده از دانش و مهارت لازم می توانند امنیت و آرامش مطلوب تری را برای مردم فراهم کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار محمد علی آخوندی در جلسه  نظارت و ارزیابی میدانی از یگان های انتظامی استان اصفهان بر موضوع آموزش در حوزه ناجا اشاره و بیان کرد : بخش قابل توجهی از نیازهای نیروی انتظامی را می توان از طریق آموزش برطرف کرد و به همین خاطر توجه به آموزش کارکنان باید در اولویت برنامه های این نیرو قرار گیرد.

سردار آخوندی، با بیان اینکه برای نیروی انتظامی زمان صلح و جنگ فرقی ندارد و همیشه در حال اجرای ماموریت است عنوان کرد: قطعاً اجرای مأموریت با آموزش تسهیل می شود و کارکنان ناجا با استفاده از دانش و مهارت لازم می توانند امنیت و آرامش مطلوب تری را برای مردم فراهم کنند.

جانشین معاونت آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، تصریح کرد: نتیجه نظارت ها و ارزیابی های میدانی نشان می دهد که ناجا طی سال های اخیر گام های بلندی در زمینه آموزش کارکنان برداشته و قطعاً در آینده نیز شاهد تحولات قابل قبولی در این حوزه خواهیم بود.

سردار آخوندی در ادامه به راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی در ناجا اشاره کرد و گفت: ماموریت اصلی این دانشگاه افزایش دانش و مهارت کارکنان و ارتقاء میزان تحصیلات آنان است.

جانشین معاونت آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با تقدیر از دقت نظر و توجه ویژه فرمانده انتظامی استان به امر آموزش گفت: برابر ارزیابی های صورت گرفته وضعیت آموزش کارکنان پلیس استان در سال های ۹۵ و ۹۶ بسیار مطلوب بوده است.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:  با توجه به همت بالایی که در مجموعه انتظامی استان وجود دارد ان شاء الله شاهد تحولات بیشتری در بحث آموزش و مهارت افزایی کارکنان این مجموعه باشیم.

حرفه ای گرایی پلیس در گرو آموزش های به روز است

سردار مهدی معصوم بیگی نیز در این جلسه، آموزش را باعث کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و رضایت مندی مردم عنوان کرد و گفت: بی شک حرفه ای شدن پلیس نیز در گرو تجهیز کارکنان به آموزش های روز و متناسب با شرایط فعلی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به اقدامات ویژه این فرماندهی در حوزه آموزش کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: گام های خوبی در این زمینه برداشته شده و می توان گفت موضوع آموزش در فرماندهی انتظامی استان اصفهان کاملاً هدفمند و نهادینه شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه هر چقدر در میدان آموزش تمرین شود در میدان نبرد خسارت ها  کمتر خواهد شد اظهار داشت: بحمدالله با آموزش هایی که به کارکنان ارائه شده شاهد موفقیت های بسیار خوبی در ماموریت های انتظامی استان بوده ایم.

کد خبر 361305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.