تیم ها با بازیکنان اصلی جلوی ما حاضر می شوند

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو گفت: هیچ تیمی جسارت این را ندارد که با بازیکنان جوان خود مقابل ما بازی کنند، من بابت این موضوع خیلی خوشحالم و به بازیکنان جوانم افتخار می کنم.

راحله آرا درگفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم، احساس می شد که می توانیم جوانانمان را کنترل کنیم تا استرس نگیرند و بتوانند نمایش بهتری در زمین داشته باشند. تیم ما اول آذر تمریناتش شروع شد، زمان کمی برای آماده کردن بچه ها داشتیم و اگر زمان بیشتری داشتم قطعا بازیکنانم می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: من همیشه به بازیکنانم گفتم که نباید به سنشان توجه کنند، در موقعیت هایی از بازی شاهد بودم که عملکردی بالاتر از سن شناسنامه ای خود دارند.

وی با بیان اینکه بچه ها یک جاهایی از سن شناسنامشان بالاتر بازی می کردند و اگر غیر از این بود قطعا این تیم را نمی پذیرفتم.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو تاکید کرد: بازیکنانم را تا آخرین لحظه حمایت می کنم، دو بزرگسال برای من بازی می کنند و بقیه بچه ها نوجوانان و جوانان هستند اما در رده سنی امید اصلا بازیکن ندارم.

آرا درخصوص هدف گذاری و ادامه روند تیم تصریح کرد: قطعا سکو را همه دوست دارند، ماهم دوست داریم که به این جایگاه مهم دست یابیم و همه تلاشمان را می کنیم که در دور برگشت نتیجه های بهتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: اصفهان شایستگی این را دارد که در لیگ دوتیم داشته باشد، هیج جای ایران این تعداد تماشاچی را نمی بینید و این همه هوادار و علاقه مند به والیبال شایسته این هستند که تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا این دو تیم پایدار باشند.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو در رابطه با مصدومیت شبنم علیخانی گفت: علیخانی پاسور تیم است و آن طور که من می دانم کمرش چرخیده و دچار مصدومیت شده است.

آرا با اشاره به این موضوع که همه تیم ها مقابل تیمش بازیکنان جوانشان را روی پله ها می نشانند و با ترکیب اصلی مقابل ما قرار می گیرند خاطرنشان کرد: خیلی جالب است که هیچ تیمی جسارت این را ندارد که با بازیکنان جوان مقابل ما بازی کنند، همه با ترکیب اصلی مقابل ما می ایستند و من بابت این موضوع خیلی خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم.

کد خبر 361301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کیمیا IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 0
    عالی