می‌خواهیم برنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در هر بازی تلاشمان برای پیروزی است، مهم نیست چه تیمی مقابلمان قرار می‌گیرد چرا که می‌خواهیم همه امتیازات را جمع کنیم و در جدول بالاتر برویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن فردا -جمعه ۲۳ آذرماه- در ورزشگاه فولاد شهر میزبان پارس جنوبی بوشهر است.

سبزپوشان که بازی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتند، به یک نتیجه خوب دیگر امید دارند و در سوی دیگر بوشهری‌ها هم که شروع خوبی نداشتند می‌ خواهند خودی نشان دهند چرا که آن‌ها در بازی اول برابر شهرداری بم امتیازی نگرفتند و مغلوب شدند.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: این هفته روی نقاط ضعف و اشکالاتمان کار کردیم، همه سعی‌مان این بود که این اشکالات برطرف شوند و با قدرت بیشتری به مصاف تیم پارس جنوبی بوشهر برویم.

وی افزود: چون در مسابقه اول زیاد تحت فشار نبودیم و بازی دست ما بود چیز نگران‌کننده‌ای وجود نداشت که بخواهم آن را یک ضعف یا اشکال مهم بدانم مگر در مسابقات بعدی که رفته ‌رفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شود متوجه اشکالاتمان شویم و بفهمیم این اشکالات کجاها است اما در کل از بچه‌ها راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: پارس جنوبی امسال تغییراتی داشته و تیم خوبی است، بازیکنانش هم خوب و تکنیکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا به میدان می‌رویم تا برنده باشیم و در هر بازی تلاشمان برای برد است، تمریناتمان را طوری انجام دادیم که بتوانیم نتیجه بگیریم و در تک‌تک بازی‌ها این هدف را دنبال می‌کنیم. مهم نیست که چه تیمی مقابلمان قرار می‌گیرد ما می‌خواهیم همه امتیازات را جمع کنیم و در جدول همین‌طور بالا بیاییم.

محمودی خاطر نشان کرد: بعضی بازیکنانمان یک آسیب‌دیدگی‌های جزئی دارند که امیدوار هستیم تا روز بازی این آسیب‌دیدگی‌ها برطرف شود و به بازی برسند.

کد خبر 361299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.