حفظ قهرمانی دشوارتر از کسب قهرمانی است

سرمربی تیم تکواندو بانوان پرشیان فولاد گفت: با اینکه در صدر جدول قرار داریم و با توجه به تلاش سایر تیم‌ها و سخت بودن رقابت‌ها نمی‌توان هیچ چیزی را تا هفته آخر پیش‌بینی کرد و باید همچنان به تلاش خودمان ادامه دهیم.

مهسا مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص هفته پنجم رقابت‌ها و نتایج کسب شده اظهار کرد: در این هفته هم توانستیم صدرنشین بمانیم و عملکرد خوب یکی از بچه‌ها در کسب این نتیجه بسیار تأثیرگذار بود. یاسمن لیموچی در گروه سنی نونهالان موفق شد از رده دوم به رده اول ارتقا پیدا کند که همین اتفاق در جمع امتیازاتمان تأثیر خوبی داشت و باعث شد با اختلاف یک امتیاز در رده نخست بمانیم.

وی افزود: سایر ورزشکاران تیم هم جایگاه‌هایشان را حفظ کرده‌اند و من تا اینجای کار از آن ها بسیار راضی هستم. در جدول رده بندی پس از تیم ما، تهران در رده دوم جای دارد و البرز و فارس هم برای قرار گرفتن در رده سوم با هم در رقابت هستند.

سرمربی تیم تکواندو بانوان پرشیان فولاد تأکید کرد: قطعا همه تیم‌ها تلاششان را بیشتر می‌کنند و ما هم با آگاهی از این موضوع تلاشمان را بیشتر کرده‌ایم، هیچ چیز مشخص نیست چون هر لحظه ممکن است با یک اشتباه کوچک جایگاه تیم ها تغییر کند، ضمن اینکه نمی‌توانم همین الان بگویم که ما حتما صدرنشین می‌مانیم چراکه باید تا دور آخر حسابی تلاش کنیم.

مردانی ادامه داد:همیشه حفظ قهرمانی سخت‌تر از کسب قهرمانی است و من به وضوح می‌بینم که همه تیم‌ها در تلاش هستند. هر مسابقه‌ای که انجام می‌شود سطح رقابت‌ها بالاتر می‌رود و امتیازات به هم نزدیک‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: کار ما واقعا سخت است، به هر حال رقابت‌های لیگ برتر است و بالاترین سطح را نسبت به سایر مسابقات دارد. بازیکنان سطح پایین نیستند چراکه اکثر پومسه‌کارانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند از مقام‌آوران کشوری سال‌های قبل و از ملی‌پوشان هستند که همین کار را سخت می‌کند.

سرمربی تیم تکواندو بانوان پرشیان فولاد اضافه کرد: شاید الان به جرأت بگویم ما با اختلاف امتیاز بالایی نسبت به بقیه در صدر جدول هستیم اما هیچ چیز از حالا مشخص نیست، هر چند که ما با امید به اینکه نهایتا به قهرمانی برسیم تلاش می‌کنیم اما اصلا چنین قولی نمی‌دهم که از الان بگویم صد درصد روی سکوی قهرمانی می ایستیم چون مسابقات واقعا سخت و حفظ قهرمانی دشوارتر از کسب قهرمانی است.

کد خبر 361286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.