برای پیروزی به مصاف ملوان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: هر بازی‌ برای ما مهم است؛ فرقی هم نمی‌کند تیم مقابل سخت باشد یا آسان اما ما تنها برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی وارد هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان می‌شویم که تیم سپاهان توانست در بازی نخست برابر مهمان خود آذرخش تهران به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند و با یک روحیه بالا دومین بازی‌اش را مقابل یک رقیب قدیمی که بعد از دو سال دوباره به لیگ برتر آمده، انجام دهد. زردپوشان، روز جمعه -۲۳ آذرماه- به انزلی می‌روند تا رو در روی ملوان بندر انزلی به میدان بروند.

سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقه‌ این هفته‌ تیمش اظهار کرد: ملوان بعد از دو سال به لیگ برتر آمده و سرمربی‌ این تیم بازیکنانی را در اختیار دارد که اکثرا از قبل شاگرد خود او بوده‌اند، از این رو بازیکنان با روش کاری مربی خود آشنا هستند و تیم یکدستی دارند. بازیکنان خوبی از جمله سارا قومی که سابقه حضور در تیم ملی دارد در اختیار دارند اما بازیکنان من هم از بهترین هستند.

وی با بیان اینکه ملوان در بازی اول خود مقابل شهرداری سیرجان به تساوی یک بر یک رسید، ادامه داد: ما لیگ را خوب شروع کردیم و در بازی اول یک نتیجه خیلی خوب گرفتیم، درست است بازی یک‌طرفه و توپ بیشتر دست ما بود ولی در بعضی لحظه‌ها اشکالاتی داشتیم، به خصوص در دفاع تیمی که سعی کردیم این هفته بیشتر روی آن‌ با بچه‌ها کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: به هر حال مسابقه سختی است، ما در خانه حریف بازی می‌کنیم و این تیم هم از تیم‌های مدعی، خوب و پرقدرت است.

وی تصریح کرد: با توجه به امکاناتی که باشگاه برایمان مهیا کرده و تمریناتی که داشتیم فقط برای قهرمانی می‌جنگیم و هر بازی برای ما مهم است، میزبان باشیم یا مهمان، بازی سخت باشد یا آسان برای ما فرقی نمی کند و در مقابل تمام رقبا از جمله ملوان برای پیروزی به میدان می رویم.

کد خبر 361281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.