دمای هوای اصفهان به دو درجه زیر صفر می‌رسد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد بود؛ بر این اساس در اکثر مناطق آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا برای مناطق صنعتی و پُر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان، افزایش میزان غلظت آلاینده‌های جوی و غبار محلی طی دو روز آینده  پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

سیدان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی  آران و بیدگل  با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 361271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.