نوروزی: پروژه‌های بزرگ بر زمین مانده را رونق بخشیدیم

شهردار اصفهان گفت: افتتاح پروژه های عمرانی نه تنها امید را در میان مردم اصفهان ایجاد می‌کند، بلکه باعث سرزندگی و تسهیل در رفت و آمدها می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز ( پنجشنبه) در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امروز دو پروژه دوربرگردان شهید بالایی و بوستان شهید روح الامین در منطقه شش شهرداری اصفهان افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت؛ دوربرگردان شهید بالایی در مسیر سالن اجلاس قرار دارد، سالن اجلاس مدت ها متوقف بود، اما در دور جدید مدیریت شهری با پرداخت دیون آن، پیمانکاران وارد عمل شدند و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر مهندس و کارشناس در آن فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پروژه های متعدد دیگری نیز در دست اجرا است که طی چند ماه آینده افتتاح می شود، افزود: هفته گذشته احداث حلقه حفاظتی به طول ۷۸ کیلومتر کلید خورد، ۴۵ کیلومتر این پروژه در محدوده شهر اصفهان قرار می‌گیرد و ۲۳ تقاطع غیر همسطح که هفت مورد آن تقاطع های بزرگ هستند در مسیر این حلقه احداث خواهد شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در مسیر حلقه حفاظتی کلنگ زنی شده است و طی روزهای آینده نیز دیگر تقاطع غیرهمسطح را در مجاورت کارخانه قند همجوار آرامستان باغ رضوان آغاز می‌شود.

نوروزی خاطر نشان کرد: حلقه حفاظتی شهر اصفهان منشأ تحولات بزرگی در شهر خواهد بود و در کاهش ترافیک، سوخت، آلودگی هوا و ایجاد ایمنی برای رفت و آمد شهروندان و محل اتصال اصفهان به شهرهای اطراف بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی از شهردار منطقه شش و مردم این منطقه تشکر کرد و گفت: طی این مدت کوتاه تحول خوبی در منطقه شش و شرق اصفهان ایجاد شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بیش از یکسال گذشته در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی که انجام شد پروژه‌های عمرانی نیز رونق خوبی پیدا کرد به طوری که تمام پروژه‌های بزرگ بر زمین مانده از قبل را رونق بخشیدیم و امروز شاهد پیشرفت های خوبی در سطح پروژه های عمرانی هستیم.

کد خبر 361262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.