مظفر: قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت گرفته است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت گرفته و پروژه‌های بزرگ در نقاط مختلف شهر در نوبت بهره برداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا ایرج مظفر صبح امروز ( پنجشنبه) در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز در این منطقه شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که در نوع خود قابل توجه است و نمونه آن ۱۴۴ هزار مترمربع بوستان است که در اختیار مردم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علی رغم استنباط اشتباه مبنی بر رکود در پروژه های عمرانی شهر، خوشبختانه با تدابیر مدیریت شهری اصفهان، پروژه‌های عمرانی با قوت در حال اجرا است و یکی پس از دیگری افتتاح می شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح معادل ۲۸ میلیارد تومان پروژه فقط در یک منطقه شهر هستیم از این رو باید گفت مسیر خدمت رسانی به شهروندان پیشرفت خوبی داشته است.

مظفر با بیان اینکه امروز دو کیلومتر حلقه حفاظتی شهر و دوربرگردان شهید بالایی نیز افتتاح می شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های ویژه مدیریت شهری پروژه های مرکز همایش‌ها فعال‌تر شده به طوری که در حال حاضر ۱۶ پروژه فعال است و در آن ۳۰۰ نفر مهندس و کارگر مشغول فعالیت هستند، همچنین مقرر شده تمام هزینه‌های مرکز همایش‌های بین المللی از سوی منطقه شش شهرداری اصفهان پرداخت شود تا با انسجام و مدیریت بهتری این پروژه به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان با تدابیر ویژه اجازه نداده نوسانات نرخ ارز و گرانی ها روند پیشرفت پروژه‌های شهر را تحت تأثیر قرار دهد.

مظفر با بیان اینکه در آینده پارک منحصر به فرد پردیس هنر افتتاح خواهد شد، گفت: این پروژه فرهنگی، تفریحی، گردشگری به یکی از پارک‌های زیبای شهر اصفهان تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های حلقه حفاظتی شهر آغاز شده و هر ۱۵ روز یکبار در جلساتی که برای بررسی میزان پیشرفت پروژه های عمرانی برگزار می شود روند پیشرفت آن بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد؛ تمام مدیران شهری با انسجام تلاش می‌کنند تا پروژه حلقه حفاظتی طبق برنامه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مظفر ادامه داد: با اجرای بخشی از حلقه حفاظتی ترافیک سنگین شمال شرق اصفهان رفع شده و شاهد کاهش آلودگی هوا و بهبود ترافیک خیابان های بعثت، چهار راه عاشق اصفهانی و سه راه نقشینه خواهیم بود.

کد خبر 361260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.