برکت خبر داد: بهره‌برداری از ۲۸ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: امروز با بهره‌برداری از سه پروژه بوستان شهید سردار روح‌الامین، پل دوربرگردان شهید علی بالایی و چند پروژه عمرانی دیگر، معادل ۲۸ میلیارد تومان طرح در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا برکت صبح امروز ( پنجشنبه) در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه پروژه‌هایی که امروز در منطقه شش به بهره برداری رسید، افزایش سرانه فضای سبز و رفع مشکلات ترافیکی منطقه بوده است.

وی افزود: دوربرگردان شهید علی بالایی از پروژه‌های شاخص منطقه شش به شمار می‌رود و علت آن همجواری دوربرگردان با سالن مرکز همایش‌های بین المللی است که در رفع مشکلات ترافیکی محدوده بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به احداث بوستان شهید سردار روح الامین گفت: این بوستان به وسعت ۱۴۴ هزار مترمربع به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه در دستور کار قرار گرفته که امروز هفت هزار مترمربع آن افتتاح می‌شود، فاز دوم این بوستان با پیش بینی بودجه در سال آینده احداث خواهد شد.

برکت با بیان اینکه وجود دو کیلومتر پیست دوچرخه سواری از شاخصه‌های بوستان شهید سردار روح الامین است، گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی این بوستان با استفاده از پساب آبیاری خواهد شد.

وی به احداث پردیس هنر آبشار اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در محل سابق شهربازی آبشار در فضایی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع در دست احداث است و ظرف یک ماه و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 361256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.