وزیر فرهنگ و ارشاد وارد کاشان شد

کاشان-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افتتاح چندین پروژه و شرکت در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان وارد شهر کاشان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای افتتاح گذرهای فرهنگ و هنر کاشان واقع در بافت تاریخی از محور مسجد و مدرسه آقابزرگ تا میدان فرهنگ و هنر (کمال الملک) و شرکت در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان وارد شهر کاشان شد.

وی در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدا رفت تا با ادای احترام، با شهدا و آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کند.

نخستین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد، افتتاح گذرهای فرهنگ و هنر «گذر آب انبار خان و گذر درباغ» است، سپس در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در کوشک کمال الملک شرکت خواهد کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان، افتتاح نمایشگاه تصویرگری کتاب چین و شرکت در همایش تجلیل از حامیان خانواده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برنامه‌های دیگر وزیر هنگام حضور در این شهرستان است.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با یکصد برنامه و حضور نویسندگان و شاعران برجسته کشوری به ویژه عموزاده خلیلی، هوشنگ مرادی کرمانی، افسانه شعبان نژاد و مصطفی رحماندوست از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در پایتخت کتاب ایران "کاشان" برگزار می شود.

کد خبر 361241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.