لرزه‌خیزی یکسال اخیر ایران ارزیابی می شود

نشست ارزیابی لرزه‌خیزی یکسال اخیر ایران با نگاه ویژه به ریسک زلزله در استان اصفهان شنبه ۲۴ آذرماه در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در نشست ارزیابی لرزه‌خیزی یکسال اخیر ایران با نگاه ویژه به ریسک زلزله در استان اصفهان، «مهدی زارع» استاد پژوهشکده بین‌المللی زلزله شناسی ایران سخنرانی خواهد کرد.

احمدرضا مرادی افزود: با توجه به اینکه در یکسال اخیر زلزله‌هایی به صورت زنجیره‌ای در کرمانشاه و برخی دیگر از شهرها اتفاق افتاد، دلایل وقوع این زمین لرزه ها توسط استاد زارع با توجه به تخصصی که دارد، بررسی و تحلیل می‌شود.

وی ادامه داد: در نشست ارزیابی لرزه‌خیزی یکسال اخیر ایران با نگاه ویژه به ریسک زلزله در استان اصفهان همچنین  گسل‌ها و ریسک زلزله در شهر و استان بررسی خواهد شد که امیدوارم نتایج این همایش برای شهر و استان اصفهان مورد استفاده قرار گیرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان افزود: در راستای برگزاری این همایش، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل  سلسله نشست های تخصصی را به صورت ماهانه برگزار می‌کند.

کد خبر 361239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.