آموزش و آشناسازی شهروندان با قانون مدیریت پسماند

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی، کارشناسان مدیریت پسماند معاونت خدمات شهری منطقه به صورت ویژه اقدام به گشت‌زنی و شناسایی نواقص مدیریت پسماند در سطح منطقه کرده‌اند.

حمید اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارشناسان مدیریت پسماند معاونت خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با همکاری مسئول آموزش این مدیریت اقدام به توزیع تقویم، نصب بنر زمان بندی حمل زباله در محلات، آموزش‌های فردی و محله محور شهروندان به صورت چهره به چهره و آموزش اصناف منطقه کرده است.

وی افزود: واحد امور شهر معاونت خدمات شهری این منطقه، رعایت قوانین مدیریت پسماند از جمله تفکیک پسماند تر و خشک از مبدأ، جلوگیری از تولید شیرابه، رعایت زمان حمل زباله و استفاده از مخازن استاندارد نگهداری پسماند تر و خشک در مجتمع ها و محل اصناف و ساماندهی اصناف و مشاغل پرزباله را در دستورکار خود قرار داده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای شناسایی و برخورد با موارد تخلف اعلام شده، کارشناسان مربوطه پس از انجام مراحل فوق و و آگاه سازی لازم شهروندان اقدام به صدور اخطاریه قوانین مدیریت پسماند و در نهایت ارجاع متخلفان به دادسرا و اخذ دستور محترم قضایی مبنی بر پرداخت جریمه نقدی مصوب ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند می‌کنند.

کد خبر 361231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.