بیژن: کارت زرد اول درست بود اما دومی نه

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: داور نمی‌دانست که من کارت زرد دارم و بعد از اخطار دوم تازه متوجه شد و با تعجب به من نگاه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی بیژن پس از تساوی تیمش ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم؛ درست است که ذوب آهن در رده‌های پایینی جدول قرار دارد اما تیم خوبی است و کادر فنی قوی دارد. برای این بازی آماده بودیم و خوشبختانه با نتیجه خوبی به مسجد سلیمان بر می‌گردیم.

وی درخصوص دریافت کارت قرمز و اخراجش از زمین مسابقه، تصریح کرد: داوری بد نبود، کارت زرد نخستی که دریافت کردم درست بود اما قبل از اخراج به داور گفتم "بازیکن شماره هفت ذوب آهن در نیمه نخست دو مرتبه بعد از سوت به توپ ضربه زد و حالا هم که تمارض کرده به او کارت نمی دهید"؛ من فقط به خاطر این صحبت کارت زرد دوم را گرفتم؛ داور نمی‌دانست که من کارت زرد دارم و بعد از اخطار دوم تازه متوجه شد و با تعجب به من نگاه کرد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: پس از این اتفاق، داور راهی جز اخراج من نداشت؛ نباید اخراج می شدم ولی داور بار دیگر صحنه را ببیند پشیمان می‌شود.

کد خبر 361207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.