ادارات دولتی تسهیل کننده روند اجرایی پروژه های خصوصی باشند

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: ادارات دولتی باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا طبق ضوابط و قوانین تسهیل کننده روند اجرایی پروژه های بخش خصوصی برای آبادانی شهر ها باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز در آیین کلنگ زنی مجموعه بزرگ استخر شنای تفریحی و درمانی  شهر گلشهر اظهار کرد: با احداث این مجموعه بزرگ ورزشی در شهر گلشهر تحول عظیمی ایجاد می‌شود و بسیاری از مشکلات در حوزه ورزش  برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پروژه‌ از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرهای کوچک مانند گلشهر رونق اقتصادی، اشغال و عدم کاهش جمعیت شهر را به همراه دارد گفت:اگر دستگاه‌های اجرایی در احداث پروژه‌های خصوصی سنگ اندازی کنند به شهر آسیب وارد می‌شود.

فرماندار گلپایگان گفت: ادارات دولتی باید با رعایت ضوابط و مقررات هر گونه تسهیل در روند اجرای پروژها را انجام دهند و اگر متوجه شوم که خللی در توسعه پروژه‌ها وارد می کنند در چهار چوب قانون برخورد خواهم کرد.

یارمحمدیان با بیان این‌که شهرداری روند احداث این پروژه را دنبال کند و اگر خللی وجود دارد آن را مرتفع کند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران پروژه ها در چارچوب قانون باید مجوزات لازم را دریافت کنند تا خللی در کارها ایجاد نشود و دستگاه‌های دولتی نیز موظف به تسهیل کارها در ایجاد پروژه‎ها هستند.

 وی تأکید کرد: امروز مسأله ورزش یک مسأله فانتزی نیست، ورزش باید در سبد خانواده‌ها قرار گیرد، وقتی می‌گوییم "ورزش سلامتی " یعنی پیشگیری بهتر از درمان است، برای درمان بیماری باید هزینههای گزاف پرداخت شود در صورتی که می‌توان با ورزش کردن همیشه بدنی سالم و تندرست داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، مجموعه آبی، ورزشی، تفریحی و درمانی شهر گلشهر در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و زیربنای چهار هزار متر مربع کلنگ زنی شد، این پروژه با صرف ۱۲ میلیارد تومان از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره‌بردرای می‌رسد.

کد خبر 361193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.