منصوریان: سوت داور آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد/ از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک سوت اشتباه داور می‌تواند آینده یک باشگاه را تغییر دهد و این در حالی است که داور امروز چهار سوت به ضرر ما زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: از نیمه دوم بازی شرایطمان یهتر شد؛ امروز نهایت تلاشمان را انجام دادیم و راضی هستم.

وی ادامه داد: بر خلاف میل باطنی‌ام باید بگویماز داور بازی اذیت شدیم ضمن اینکه یکی از بازیکنان حریف هم باید اخراج می‌شد؛ در بازی مقابل استقلال هم این شرایط به وجود آمد.

خطای روی حسینی پنالتی بود

منصوریان با بیان اینکه تصاویر بازی را دیدم، اظهار کرد: صحنه خطای روی حسینی پنالتی بود، داور وسط، جریان بازی را از دست داده بود؛ حتی در نیمه دوم که ۹ دقیقه وقت اضافه داشت را لحاظ نکرد.

منصوریان با اشاره به اینکه شانس گل داشتیم ولی استفاده نکردیم، تصریح کرد: از زحمت بچه‌ها راضی هستم اما سوت داور آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد ولی امروز بیش از چهار سوت به ضرر ما زده شد. که موجب عصبانیت هواداران می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ضمن تبریک به تیم نفت مسجدسلیمان، خاطرنشان کرد: امروز برای کسب هر سه امتیاز به میدان رفته بودیم و می‌دانستیم نفتی‌ها برای یک امتیاز می‌آیند.

پیراهن سبز ذوب آهن  نتیجه عرق 14 هزار کارگر است  

وی با تأکید بر اینکه بچه‌های ما در زدن ‌ضربه نهایی دچار مشکل بودند، گفت: ذوب آهن در این فصل از نظر روحی افت کرد ولی در نیم‌فصل ۵۲ روز فرصت داریم شکل تیم را عوض کنیم. سه خرید خوب خواهیم داشت. بچه‌ها باید بدانند پیراهن ذوب آهن ارزان نیست و ارزش دارد.

منصوریان با اشاره به اینکه پیراهن سبز ذوب عرق ۱۴ هزار کارگر به دنبالش است، گفت: بازیکنان باید کارگری را در نیم فصل شروع کنند؛ مثل کارگران پای کوره بلند ذوب و پای کار بایستند.

وی با بیان اینکه اصفهان در مرحله آکادمی بسیار قوی است، اظهار کرد: با توجه به حمایت‌های آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از تیم و کادر فنی، صددرصد در نیم‌فصل دوم تغییر می‌کنیم و باید به چالش سخت امیدوار باشیم.

آذری بازیکنان را به راحتی از دست نمی‌دهد

منصوریان در خصوص دلیل رفتن مرتضی تبریزی، گفت: مدیر عامل باشگاه ذوب آهن هر بازیکنی را به راحتی از دست نمی‌دهد ولی به خاطر خود تبریزی و اصرار خودش این اجازه به او داده شد. ولی هر تجربه‌ای با موفقیت نیست و لازم است تبریزی این شرایط را تجربه کند. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: زهیوی و ارسلان مطهری هم بدشانس بودند. تیم ذوب آهن از لحاظ بدنسازی مشکل دارد و باید روی این قضیه کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آذری در کار فنی دخالت می کند، اظهار کرد: اصلاً امکان ندارد، تا حالا یک مورد هم حرفی نزده است. اذری می‌گوید هر بازیکنی که مدنظر داری را بخر و هر بازیکنی میخواهی در نیم‌فصل حذف کن. سعید آذری حرص زیادی میخورد و این به من هم فشار می‌آورد تا موفق شوم.

در ارسال‌ها مشکل داریم

منصوریان در مورد شرایط هرناندز، گفت: برای بازیکن خارجی دلار پرداخت می‌شود. به ادی شانس دادیم و خواستیم در هجده قدم حضور داشته باشد. ما در ارسال‌ها مشکل داریم و باید حل شود. ادی در موقعیت خوب قرار گرفت ولی ضربات نهایی را خوب نزد. به خدادادی بازیکن جوانمان مقابل پرسپولیس فرصت دادیم چون او را نمی شناختند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: شرایط سختی در انتظار جوانان است و باید آبدیده شوند.

وی با بیان اینکه فشار روحی- روانی روی تیم است، افزود: خط دفاعی تیم در این دیدار خوب بود؛ اگر داوری خوب بود از دو بازی پرسپولیس و نفت باید چهار امتیاز می‌گرفتیم. باید تلاش کنیم ولی نگرانی و ترسی در تیم وجود ندارد.

کد خبر 361191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.