مرزبان: از گرفتن یک امتیاز این دیدار خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با وجود اینکه در این دیدار دو شانس خوب به ذوب آهن دادیم اما از اینکه یک امتیاز این دیدار را به دست آوردیم خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب آهن در آخرین دیدار از نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: از مسئولان ذوب آهن تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند. محور بازی این است که از گرفتن یک امتیاز خوشحال هستیم و انتظار این است که نیم‌فصل شرایط بهتری پیدا کنیم. با توجه به مشکلات تیم نفت مسجد سلیمان و تغییر مکرر سرمربی این تیم خوشحال هستیم که از این بازی یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: گلر ما بسیار خوب بود ولی وقتی به گلرهای تیم امید نگاه می کنیم جای او خالی است.

مرزبان گفت: دلال ها با فوتبال ایرانچه کار می‌کنند؟ چه کسانی کار می‌کنند که ما از میانمار که نصف شاهین شهر است دو گل می‌خوریم. به من گفتند باید گلر شما را ببینیم درحالی که دروازه‌بان‌های ذخیره بقیه تیم‌ها دعوت می‌شوند.
وی در پاسخ به این سوال که تیم‌های لیگ برتری در نیم‌فصل دوم همین شرایط را حفظ می‌کنند؟ گفت: تیمی که آشوب درونی است می تواند صمیمانه‌تر کار کند. هیچ کارانتی برای بالا نشین ها وجود ندارد و باید دید بازیکنان جدید چکار می کنند. تیم‌هایی که بازیکن خوب نگیرند شرایطشان عوض نمی شود. 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: این شهر مسجد سلیمان بیک مجموعه است. من این قول را می‌دهم در صورت موفقیت مرکز بچه‌های سرطانی را کمک کنم. ولی راه رفتن 50 کیلیومتری داخل کار نیست.

وی با تاکید بر اینکه آرامش حرف اول را می‌زند گفت: ذوب آهن خیلی هیجان دارد و باید کنترل شود. این هیجان تمرکز را از بین می برد و احساسشان بر منطقشان غلبه می کند، تیم باید احساس درونی خوب داشته باشد. امروز ما خوب نبودیم اما جنگیدیم و مبارزه کردیم.
مرزبان در پایان گفت: نباید به داوری توجه کنیم و باید حواسمان به خودمان باشد. احساسم این است حسینی بازیکن ذوب آهن باید اخطار دوم را می گرفت.
 

کد خبر 361189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.