این مربی هوشمند، شش ماه شما را تحت نظر می‌گیرد!

بهترین گجت تناسب اندام سال ۲۰۱۸ برای مدت شش ماه بی‌وقفه کاربران را تحت نظر گرفته، پیشنهادهای متناسب با تمرین‌های ورزشکاران را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۱۸ میلادی گجت‌های بسیاری پیش روی علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار گرفت که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بودند. تکنولوژی‌های معرفی شده هر یک به موضوع خاصی مانند بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین تبلت‌ها، بهترین لپتاب‌ها، بهترین تلویزیون‌ها و بهترین گجت‌های تناسب اندام اختصاص داشت. با نزدیک شدن به پایان سال میلادی به معرفی بهترین گجت تناسب اندام سال ۲۰۱۸ از نگاه کارشناسان دنیای فناوری می‌پردازیم:

گجت " Moov Now" موفق شده است لقب بهترین مچ بند تناسب اندام را از آن خود کند. از ویژگی‌های این گجت می‌توان به ردیابی ضربان قلب کاربران، قابلیت سازگاری با گوشی‌های اندروید و آی او اس و فناوری تشخیص حرکت سه بعدی اشاره کرد.

جالب است بدانید که عمر باتری این گجت حدود شش ماه است، بدین معنی که در مقایسه با نمونه‌های قبلی که تنها برای مدت ۲۴ ساعت نیاز به شارژ نداشتند، انتخاب بهتری است و برای شش ماه، بی‌وقفه فعالیت‌های کاربران را ارزیابی می‌کند.

این گجت تناسب اندام دارای صفحه نمایش نبوده، اطلاعات را از طریق گوشی هوشمند نمایش می‌دهد و در مقایسه با سایر مچ بندهای تناسب اندام نسبتا ارزان قیمت است.  Moov Now فعالیت‌های روزانه کاربران را ثبت کرده و توسط مربی، رهنمودهایی برای بهبود حرکت‌ها به آن‌ها ارائه می‌دهد.

حسگری که برای این مچ بند در نظر گرفته شده است، یک سنسور ۹ محوره است که می‌تواند همه حرکات افراد را به صورت سه بعدی تجزیه و تحلیل کند. در واقع گجت Moov Now را می‌توان به منزله یک مربی تناسب‌اندام دانست، به صورتی که این گجت کاربران را در مورد نحوه‌ عملکردشان آگاه کرده و پیشنهادهای متناسب با تمرین‌های ورزشکاران را به آن‌ها  اطلاع می‌دهد.

همچنین بهترین گجت تناسب اندام سال ۲۰۱۸ استقامت، عملکرد و حالت بدنی افراد را بهبود بخشیده و بر سرعت و محدوده‌ حرکتی ورزشکاران نیز نظارت دارد. از آنجا که این مچ بند به صورت ضدآب طراحی شده است، تا سه متر زیر آب دارای عملکرد و در هنگام شنا کردن قابل استفاده است. داشتن همه این ویژگی‌ها کافی است تا Moov Now را به بهترین گجت سال از نگاه کارشناسان تبدیل کند.

کد خبر 361185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.