نمایندگان استان در استعفای دسته جمعی بر امضای خود مصمم هستند

برخوار – رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رویکرد مجمع نمایندگان در دوره دهم برگزاری جلسات مجمع در شهرستان‌ها بوده که در این راستا شهرستان برخوار دهمین شهرستانی است که میزبان نمایندگان استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه مجمع نمایندگان استان که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان استان اصفهان در بحث استعفای دسته جمعی بر امضای خود مصمم هستند و نسبت به اعتماد مردم استان اصفهان در خصوص تعهد نمایندگی ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: در سازمان برنامه و بودجه کشور برخی از طرح‌های استان اصفهان که در دستور کار بوده و حتی بودجه نیز به آن تعلق گرفته حذف شده که این موضوع نیازمند بررسی است.

اجرای قطار سریع السیر اصفهان-تهران باید با نظر کارشناسی خواسته مردم تامین شود

در ادامه این جلسه عباس رضایی، استاندار اصفهان تصریح کرد: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه مردم ایران روا داشته شده به ویژه در زمینه اقتصادی، کشور با مشکلات و محدودیت‌هایی روبه رو است که رفع آن در کشور تنها از طریق وحدت و همدلی امکان پذیر بوده تا بتوان زمینه خدمت رسانی بیشتری را فراهم کرد.

وی افزود: برای اجرای قطار سریع السیر اصفهان – تهران همه نمایندگان، مدیران و مردم اصل قضیه و سرعت بخشی در روند اجرای این طرح ملی را قبول دارند و برای حفظ منافع و مصالح مردم باید با نظر کارشناسی خواسته مردم تامین شود.

استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: در راستای سرعت بخشیدن به رفع مشکلات مطرح شده در شهرستان برخوار و رفع بورکراسی اداری مدیران باید هرچه سریع‌تر برنامه‌های جامعی را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: در کمیته کارشناسی شورای برنامه ریزی استان اصفهان مصوب شد آن دسته از اقداماتی را که قانون اجازه می‌دهد تفویض اختیار شود تا فرایند اداری کوتاه و سرعت خدمت رسانی بیشتر شود.

توزیع عادلانه خدمات در استان اصفهان

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده برخوار، شاهین شهر و میمه در ادامه اظهار کرد: از استاندار اصفهان درخواست رعایت عدالت در بخش‌های مختلف استان به خصوص توزیع آب کشاورزی، انتقال پساب و توزیع بودجه‌ها را داریم.

وی با اشاره به مهم‌ترین مشکل‌های شهرستان برخوار عنوان کرد: اصلاح مسیر حرکت قطار سریع السیر اصفهان – تهران با زدن زیر گذر در منطقه برخوار، حمایت در راستای سرعت بخشی به کنار گذر شرق اصفهان و اصلاح راه‌های ارتباطی این شهرستان به کنار گذر، تکمیل شبکه فاضلاب برخوار، افزایش ناحیه صنعتی کمشچه و فراهم کردن زمینه اشتغالزایی، ایجاد شهرک‌های صنایع دستی و توجه به زیرساخت‌های بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی شهرستان برخوار، از مهم‌ترین مشکلات شهرستان برخوار است.

شهرستان برخوار در فرسودگی مدارس رتبه نخست استان را دارد

محمد حسن قمی، فرماندار شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان برخوار نبود زیرساخت‌های اداری و ساختمان اداری برای دستگاه‌ها است.

وی افزود: شهرستان برخوار در فرسودگی مدارس رتبه نخست استان را دارد و از نظر تعداد جمعیت دهمین شهرستان استان است، اما از نظر برخورداری و خدمات دهی در رتبه ۱۸ قرار دارد به همین دلیل نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.

کد خبر 361165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.