منصوریان: بازیکنانم تشنه برد هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جدا از مسائل تاکتیکی تیم ما آماده بلند شدن است و با کسب سه امتیاز خیز خیلی بلندی در لیگ خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی منصوریان امروز (سه شنبه) در کنفرانس پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان تیم با سابقه ای است و نخستین ضربه فوتبال در این شهر زده شد و یک شهر قابل احترام برای ایران است. چند سال پیش وقتی وارد استادیوم این شهر شدم، مشاهده کردم که این تیم چقدر پتانسیل قوی دارد. امیدوارم فارغ از هرنتیجه ای میزبان خوبی باشیم و درنهایت در یک بازی جوانمردانه تیمی که حقش است سه امتیاز بازی را بگیرد.

وی افزود: سعی و تلاشمان را براین گذاشته‌ایم که جلوی فشار روحی تیم خودمان را بگیریم، بعد از نیمه دوم بازی با فولاد و همچنین بازی با پرسپولیس جدا از اینکه ما در داخل محوطه جریمه حریف تعداد نفر کمی داشتیم اما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس مالکیت توپ را به نفع خودمان تمام کردیم که این نشانه اتفاق های خوب است. امیدواریم فردا با تلاشی که بچه ها انجام می دهند و فرامین تاکتیکی که از سمت کادر فنی می آید سه امتیاز بازی را در اصفهان بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: بازیکنان ما تشنه برد هستند، جدا از مسائل تاکتیکی تیم ما آماده ی بلند شدن است و با کسب سه امتیاز خیز خیلی بلندی در لیگ خواهیم داشت.

منصوریان ادامه داد:  نفت مسجد سلیمان روند صعودی خیلی خوبی داشته، این اتفاق بعد از دوبازی حذفی مقابل استقلال تهران رخ داده که به واسطه حضور مربی خوب و با دانشی است که در اختیار دارند. دو تیم در بدترین شرایط بهم رسیدند، ما حریص و گرسنه برد هستیم و این نشان از بازی قشنگی می دهد.

وی تأکید کرد: تیم آنالیز ما نقاط ضعف و قوت حریف را کلامل بررسی کرده، ۱۵ دقیقه نخست دیدار فردا خیلی مهم است و تلاشمان بر این است که  تشنگی برای برد را حفظ کنیم تا روند رشد صعودی مسجد سلیمان متوقف شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر خاطر نشان کرد: سه گل در سه هفته گذشته دریافت کرده ایم، یکی از این گل ها ضربه پنالتی بوده، یکی دیگر در بازی با فولاد بوده که توپ به کمر بازیکن ما خورد و یک گل هم در شرایط تاکتیکی و روی ضربه آزاد مقابل پرسپولیس وارده دروازه ما شد. اولین مسئله که به دنبال آن هستیم گل نخوردن است، اما نمی توانیم بگوییم که چهر نفر حاضر در خط دفاع مقصر هستند.

منصوریان اضافه کرد: اگر بخواهیم خط دفاعی یک تیم را درست کنیم باید کا را از ریشه درست شود، در خط حمله کم تعداد هسستیم و یک مهاجمان شش دانگ می‌خواهیم که از جلو دفاع کند و توپ به خط دفاعی ما نرسد.

وی در خصوص داوری‌های چند هفته اخیر اظهار کرد: اهل دروغ نیستم، پس از اتفاق سال گذشته تا کنون برنامه نود را نگاه نکرده‌ام، با تمام احترامی که برای این برنامه قائلم در مورد اتفاقات درون آن نظری ندارم؛ من با ساختار اخلاقی این برنامه مشکل دارم و این مسئله را چندین بار به فردوسی پور انتقال داده ام.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: باید به داور احترام، زمانی که با تیم‌های پرجمعیت بازی می‌کنی جو داوری با داوری‌های شهرستان متفاوت است و همانطور که دیدید در نیمه دوم بازی با پرسپولیس نیمکت این تیم جو بازی را از داور گرفت.

منصوریان گفت: زمانی که داوران در استادیوم‌های پرجمعیتی قضاوت می کنند فشار زیادی روی آن ها خواهد بود، در بازی با پرسپولیس اتفاقات داوری تغییراتی در بازی ایجاد کرد و فکر می‌کنم کامیابی‌نیا باید اخراج می‌شد.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده برای محسن مسلمان پس از دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: مسلمان دو سال با پرسپولیس قهرمان شد و نقش مهمی در قهرمانی داشت، بازیکنان وقتی مقابل تیم قرار می گیرند صفر یا ۱۰۰ هستند، محسن در رختکن از تمام تیم معذرت خواهی کرد و من هم با او صحبت کردم.

کد خبر 361100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.