پیشرفت ۷۰ درصدی بازسازی خانه روغنی

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: بازسازی و مرمت خانه روغنی در محله علی قلی آقا نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۷۰ درصد از این طرح انجام شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بازسازی "خانه تاریخی روغنی" در محله علی قلی آقا با اعتبار یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد تا به مرکز فرهنگی تبدیل شود، زیرا حفظ و نگهداری از ابنیه تاریخی برهمگان واجب است و منطقه یک هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به دیگر پروژه های این منطقه در سال جاری افزود: پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ در محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان در دست اجرا است و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: مناسب سازی و اصلاح هندسی تقاطع میرداماد-کاشانی همچنین اجرای ایستگاه BRT با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شکرانی خاطرنشان کرد: بازسازی و مرمت خانه روغنی در محله علی قلی آقا نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۷۰ درصد از این طرح انجام شده است.

وی درباره احداث طرح پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت گفت: این طرح با هزینه شش میلیارد تومان تاکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: بازسازی دو سرویس بهداشتی در سطح منطقه انجام و تکمیل شده است؛ بازسازی سرویس بهداشتی طالقانی با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان و بازسازی سرویس بهداشتی پل مارنان با هزینه ۳۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

کد خبر 361099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.