واقعا خدا رحم کرد که رییسی، رییس جمهور نشد

نماینده مردم رشت در مجلس پیرامون سخنرانی اخیر سید ابراهیم رییسی در دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: ‏واقعا خدا رحم کرد که رییسی رییس جمهور نشد

‏⁧‫به گزارش ایمنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در صفحه  توئیتر خود آورده است: ‬⁩‏‏⁧‫‏آقای رییسی فرمودند خدا رحم کرد که رییس جمهور نشدند! من هم می گویم واقعا خدا رحم کرد که رییس جمهور نشد ! چون اگر می شد معلوم نبود با چند من عسل تتلو را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد می بایست هضم و تحمل می کردیم !

کد خبر 361065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • احمد IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    1 0
    با سلام ، جناب جعفرزاده ، جناب رییسی این مطلب را در جواب یکی از دانشجویان گفتند و صحبت کاملشان این بود که خدا رحم کرد من رییس جمهور نشدم که دلار پنج هزار تومان شود، انگار جنابعالی فراموش کرده اید که برخی از طرفداران رییس جمهور فعلی در ایام انتخابات اطهار می داشتند که اگر رییسی رییس جمهور شود، دلار پنج هزار تومان می شود!!! حالا این صحبت چه ربطی به ملاقات کوتاه تتلو با جناب رییسی دارد؟!!! مگر تتلو جزو ستاد انتخاباتی جناب رییسی بود که بخواهد از سوی ایشان به عنوان وزیر انتخاب شود؟!!! تتلو به عنوان یک شهروند از جناب رییسی درخواست دیدار کرده بود و ایشان هم پدیرفته بودند ، چون جناب رییسی خود را رییس جمهور همه ملت ایران می دانستند ، نه عده ای خاص، جنابعالی بهتر است به جای این سخنان پاسخگوی صحبت های دوگانه خود در زمان رای گیری وزیر کار باشید که مخالف سرسخت ایشان بودید و حرف از قحط الرجال می زدید و درست نزدیک زمان رای گیری از ایشان با عنوان چریک اقتصادی !!! یاد کردید.