اکتفا به استعفا برای مردم استان کافی و رضایت بخش نیست

سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان استان اصفهان گفت: تنها بحث تخصیص بودجه نمی‌تواند مشکلات آب استان را رفع کند؛ حل و فصل پایدار این مشکلات نیازمند تعاملات نمایندگان استان اصفهان با بقیه استان‌های مجاور و رسیدن به یک استراتژی واحد با آنها است.

حیدر علی حجتی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون استعفای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استعفای نمایندگان استان بیشتر حرکتی نمادین است و اثر بخشی آن به اقدامات قبلی نمایندگان جهت رفع مشکلات استان بر می‌گردد.

سخنگوی شورای اصلاح طلبان اصفهان افزود: استعفا می‌تواند نشان پایان اقدامات نمایندگان در حوزه مشکلات آبی استان اصفهان باشد و این عمل به تنهایی برای مردم استان کافی و رضایت بخش نیست.

وی افزود: برخی نمایندگان استان بیش از چهار دوره است در مجلس حضور دارند، اما تا کنون برای مردم اصفهان بازگو نکرده‌اند که چه اقداماتی برای رفع مشکلات اصفهان توسط آنها انجام شده است.

حجتی تصریح کرد: در حال حاضر که دولت نسبت به مشکلات استان اصفهان بی‌توجه است، نمایندگان استان در اعتراض به اینکه اگر امکان انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و استان‌های یزد و کرمان وجود دارد و دولت در حال نصب دستگاه‌های آب شیرین کن است، چرا اصفهان از این امکانات بی نصیب مانده، دست به استعفا زده‌اند.

حجتی خاطر نشان کرد: تنها بحث تخصیص بودجه نمی‌تواند مشکلات آب استان را رفع کند؛ حل و فصل پایدار این مشکلات نیازمند تعاملات نمایندگان استان اصفهان با استان‌های مجاور و رسیدن به یک استراتژی واحد با آنها است.

کد خبر 361063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.