طاهری: به دلیل شرایط بد اقتصادی، بازیکنان به خارج کوچ می‌کنند

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: با توجه به اینکه هندبالیست‌های نخبه کشورمان به دلیل اوضاع نامساعد اقتصادی لژیونر شده و برای تیم‌های خارجی بازی می‌کنند، لیگ برتر امسال از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیمش پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به نتایج خوبی که از ابتدای فصل تا کنون به دست آورده‌ایم، تیم از شرایط معمولی و خوب رو به پیشرفتی برخوردار است و بازیکنان هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا امسال بتوانند نتایج بهتری نسبت به سال‌های گذشته برای سپاهان رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه سطح کیفی تیم‌های حاضر در لیگ امسال تقریباً نزدیک به هم است و نتیجه بازی تیم‌های بالای جدول با تیم‌های رده پایینی جدول از قبل مشخص نیست، ادامه داد: به جز تیم فرازبام خائیز دهدشت که امسال توانسته تعداد زیادی ملی‌پوش و بازیکن نخبه جذب کند، تقریباً هندبالیست‌هایی که از سطح کیفی نسبتاً بالایی برخوردار بودند بین تیم‌های حاضر در لیگ امسال پخش شده‌اند اما مسابقات لیگ برتر امسال هنوز از کیفیت بالا و خوبی برخوردار نیست چون اکثر بازیکنان، لژیونر شده‌اند یا بازیکنانی که در سطح ملی بازی می‌کنند و توانمند هستند با توجه به شرایط اقتصادی به خارج از کشور کوچ کرده‌اند.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان اضافه کرد: قطعاً اگر بتوانیم هندبالیست‌های ملی و خوب را در کشورمان جذب کنیم و شرایطی برای آن‌ها فراهم کنیم که مجبور نشوند برای تیم‌های خارجی بازی کنند هم لیگ برتر بهتری خواهیم داشت و هم تیم ملی از سطح کیفی بالاتری برخوردار می‌شود.

طاهری با اشاره به آخرین دیدار از نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها مقابل تیم نیروی زمینی کازرون، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه تیم‌ها برای کسب نتیجه و پیروزی وارد میدان می‌شوند؛ همچنین این دیدار در خانه حریف است و همیشه تماشاچیان زیادی در کازرون به سالن می‌آیند و بالاخره این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد اما با تمام قوا پا به میدان می‌گذاریم تا بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی در خصوص جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم، اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم و باید پس از اتمام نیم‌فصل نخست بر روی استراتژی‌هایمان فکر کنیم و شرایطمان را در جدول بسنجیم تا بتوانیم برای اعمال تغییر در ترکیب تیم تصمیم بگیریم. قطعاً در صورت نیاز بازیکنانی را جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان در خصوص مصدومیت یکی از بازیکنانش در بازی مقابل تیم هیئت نجف‌آباد، افزود: محمد کیانی که در بازی دو هفته گذشته مقابل هیئت نجف‌آباد از ناحیه تاندون انگشت شَست دست چپ دچار پارگی شد تحت درمان است و به بازی روز جمعه -۲۳ آذرماه- مقابل نیروی زمینی کازرون نمیرسد اما برای نیم‌فصل دوم  این بازیکن را خواهیم داشت.

کد خبر 361047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.