بهره‌برداری از ورزشگاه دستگرد تا پایان سال

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی احداث ورزشگاه دستگرد تا کنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم تا پایان امسال با همکاری بخش خصوصی به بهره‌برداری برسد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ورزشگاه دستگرد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در حال احداث است و در صدد هستیم با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی آن را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های این منطقه، تصریح کرد: در سال‌جاری علاوه بر پیاده روسازی و اصلاح هندسی معابر این منطقه، اتمام پروژه‌های شاخص را در دستور کار قرار دادیم؛ فاز اول خیابان آزادگان اوایل امسال افتتاح شده، اما برای اجرای فاز دوم حدود ۷۶۰۰ مترمربع آزادسازی نیاز دارد که با اجرای این پروژه دسترسی مردم از بلوار کشاورز به بافت قائمیه آسان می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مقدمات آزادسازی فاز دوم خیابان آزادگان آغاز شده و ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که با همکاری مردم می‌توان مراحل اجرای آن را سرعت بخشید.

شرفا گفت: «ترافیک» یکی از مشکلات مهم منطقه است، از این رو در سال‌جاری پروژه زیرگذر پل اندیشه را در دستور کار قرار دادیم تا موتورسوارانی که از شهرهای اطراف قصد ورود به شهر اصفهان را دارند، بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به بافت فرسوده منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، گفت: ۸۰ هکتار بافت فرسوده، ناکارآمد و ریزدانه در محله‌های دستگرد و قائمیه وجود دارد، از این رو دفاتر بازآفرینی بافت فرسوده راه اندازی شد تا مردم برای نوسازی این بافت‌ها راحت‌تر با شهرداری ارتباط برقرار کنند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: طرح های توسعه محور در محله‌های دستگرد و قائمیه اجرا می‌شود تا توسعه را در منطقه ایجاد کنیم، برای تحقق این هدف باید بخشی از زمین‌ها را تملک و طرح را اجرا کنیم تا بافت به صورت خودجوش ترمیم شود که امیدواریم امسال بخشی از این پازل را کلید بزنیم.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان طرح‌هایی را در محله‌های قائمیه و دستگرد اجرا و رونق ساخت و ساز را به این نقاط بیاوریم.

کد خبر 361028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.