۶۰ درصد مدارس تیران فرسوده است

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: با توجه به اینکه شش مدرسه در این شهرستان در حال خراب شدن است، باید خیران و مسئولان برای بازسازی و مقاوم سازی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، مجید حججی در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های پیش روی این نهاد اظهار کرد: قوانین سخت موجود در آموزش و پرورش مانع از اجرای برخی طرح‌های خدماتی و اجرایی در مدارس می‌شود.

وی افزود: قوانین آموزش و پرورش برای پیشرفت و رفع چالش‌ها باید تسهیل شود و در این راه می توان از ظرفیت خیران و امکانات محلی بهره برد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه ۶۰ درصد مدارس این شهرستان فرسوده است، تصریح‌ کرد: خیران و مسئولان برای بازسازی و مقاوم‌سازی آمادگی همکاری دارند، اما محدودیت های آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در مجموعه گسترده آموزش و پرورش نیازمند به کار و مشارکت اجتماعی همگانی و به دور از حاشیه است و باید مدیران و معلمان تنها دغدغه آموزش و پیشرفت جامعه را داشته باشند.

حججی با بیان اینکه سلایق سیاسی افراد در کار و خدمت رسانی به مردم نباید وارد شود، ادامه داد: در صورت چنین اتفاقی هر فردی در هر جایگاهی باید برکنار شود.

به گزارش ایمنا؛ در این آیین روح الله حیدری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش معرفی و از زحمات علیرضا مرزبان تجلیل شد.

کد خبر 361023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.