۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۸

بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۸ دارای طراحی شیک و مدرن بوده، عملکرد فوق العاده‌ای دارد و به بهترین تکنولوژی‌های روز نمایشگرهای جهان، مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۸ موفق شده است لقب بهترین تلویزیون سال را از آن خود کند. تلویزیون "Q9FN QLED" سامسونگ دارای طراحی شیک و مدرن بوده و مجهز به نمایشگر ۶۵ اینچی است. این محصول، پیشرفته‌ترین نسل از تلویزیون‌های سامسونگ است که پس از تلویزیون The Wall با صفحه نمایش ۱۴۶ اینچی MicroLED به بهترین تکنولوژی‌های روز نمایشگرها مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۸ می‌توان به کیفیت تصویر فوق العاده HDR، کنتراست بسیار بالای LED، طراحی بسیار نازک، و پایه No Wall Gap اشاره کرد. این تلویزیون در مقایسه با نمونه‌های ارزانتر مانند Q8FN، Q7FN و Q6FN از عملکرد فوق العاده‌ای برخوردار است و در آن ترکیبی از تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dots) و کنتراست بسیار بالا به کارر فته است.

 تکنولوژی کوانتم دات که در این تلویزیون به کار رفته است، باعث شده تا تصاویر بسیار روشن، واضح و رنگی مشاهده شوند. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ در تلویزیون جدید طراحی خاصی را به کار برده است که در آن لبه‌ها تا حداکثر ممکن کاهش یافته، به گونه‌ای که تماشاگران تنها صفحه نمایش تلویزیون را بدون چهارچوب اطراف آن نظاره می‌کنند.

حالت Ambient Mode نیز ویژگی جالب تلویزیون Q9FN QLED  است، به صورتی که در این حالت نمایشگر با ویژگی‌های دیوار پشت تلویزیون ترکیب شده و این تصور را در بیننده ایجاد می‌کند که تلویزیون نیز جزئی از دیوار شده است. همچنین این حالت می‌تواند موسیقی ظریفی را به پس زمینه اضافه کرده و عکسها، اخبار و وضعیت آب و هوا را نمایش دهد. در مجموع می‌توان گفت که تمام این ویژگی ها دست به دست هم داده است تا Q9FN QLED  را به بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۸ تبدیل کند.

کد خبر 361015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.