برگزاری جشنواره حقیقت با هدف تمرکز زدایی از تهران در استان‌ها

رییس دفتر تخصصی سینما گفت: جشنواره فیلم حقیقت با هدف تمرکز زدایی از تهران و مستقر شدن در استان‌هایی که خانه مستند دارند برگزار می‌شود.

مصطفی حیدری در گفت و با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علاقه مندان هرسال با هزینه‌های بسیار زیاد و رفت و آمد به تهران فیلم‌ها را مستقیم تماشا می‌کردند، اما امسال در این هزینه و رفت و آمد صرفه جویی شد و جشنواره فیلم حقیقت با هدف تمرکز زدایی از تهران و مستقر شدن در استان‌هایی که خانه مستند دارند برگزار می‌شود.

وی افزود: از این جشنواره استقبال می‌شود چرا که همزمان با تهران در حال برگزاری است همچنین در دوره دهم و یازدهم با همکاری خانه مستند و نگارستان این تجربه را داشته‌ایم.

رییس دفتر تخصصی سینما تصریح کرد: این جشنواره صرفاً در اصفهان نیست بلکه در چهار استان فارس، مازنداران، آذربایجان شرقی و بوشهر برگزار می‌شود تا همزمان با تب و تاب جشنواره در این استان‌ها که مستند سازی قوی‌تری دارند، فیلم‌ها برای علاقه‌مندان اکران شود.

حیدری گفت: این جشنواره صرفاً اکران فیلم است و با همکاری خانه مستند اصفهان، حوزه هنری، اداره ارشاد و صداسیما برگزار می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان نسبت به دیگر استان ها تعداد سانس ها و روزهای بیشتری را برای اکران دارد ، همچنین اکران ویژه بخش بین الملل فیلم‌های برگزیده فقط در اصفهان به نمایش در می‌آید.

رییس دفتر تخصصی سینما اضافه کرد: اکران فیلم‌ها از سانس ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۱۸ تا ۲۲ آذر ماه است و ورود برای عموم آزاد و رایگان است علاقه مندان می‌توانند به سالن سوره مراجعه کنند.

کد خبر 360957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.