تصفیه خانه ثانویه پساب شمال شهر آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: تصفیه خانه ثانویه پساب شمال شهر با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهارکرد: خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده به طول ۱۸هزار و ۵۰۰ متر نیز با اعتباری افزون بر ۸۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال تکمیل شده است.

وی تکمیل نیروگاه ۱۰ کیلوواتی پنل خورشیدی ساختمان اداری به ظرفیت ۱۰ کیلووات را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری خواند و افزود: این پروژه با صرف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار تکمیل شده و قرار است بخشی از برق مورد نیاز ساختمان اداری شهرداری منطقه ۱۲ را فراهم کند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به زودی مرکز مشارکتی آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در محله کم برخوردار امیرالمومنین(ع) راه‌اندازی می‌شود که قرار است در این مرکز آسیب‌های اجتماعی رصد شده و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از دو سِت دستگاه‌های حرکت درمانی در شهرک نگین و محله عاشق آباد با هزینه ۵۶۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان است، گفت: پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتبار ۱۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آماده بهره برداری است.

 باقری تصریح کرد: به زودی کلنگ‌ احداث مجموعه پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی چند منظوره خیابان حکمت در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۳۷ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۶۳ مترمربع به زمین زده خواهد شد و برای ساخت آن۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، گفت: مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) با زیربنای ۶۵۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۳۳۷ متر مربع واقع در محله کوثر در دست اجرا است و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته که در صدد هستیم تا قبل از پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی عملیات اجرایی احداث خانه ورزش امین‌آباد، اظهارکرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۳۵ مترمربع و زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دو طبقه در محله امین آباد در حال احداث است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث مجموعه فرهنگی ورزشی مهدیه در شهرک مهدیه خرداد امسال به زمین زده شده است، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۱۵ مترمربع با زیربنای ۸۸۰ مترمربع و محوطه ۴۱۵ مترمربع در حال احداث است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باقری خاطرنشان کرد: عملیات احداث مجموعه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در محله امیرالمومنین(ع) در زمینی به مساحت ۳۲۵ مترمربع با زیربنای یک هزار و ۱۲۲ مترمربع در حال اجرا است و تاکنون عملیات ساخت آن ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 360945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.