حفاری‌هایی که به نقاط حادثه‌خیز تبدیل می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: متأسفانه بسیاری معابر شهری پس از حفاری‌های انجام شده از سوی شرکت های تاسیساتی با وجود تعهدات پیمانکاران، همچنان بدون آسفالت باقی می‌ماند و بعد از گذشته زمان به نقاط حادثه خیز تبدیل می شود.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اجرای برخی از حفاری‌ها نیز از انجام، مرمت و مناسب‌سازی آسفالت برخی از معابر شهری جلوگیری می‌کند که در این راستا کمک و همراهی مسئولان شهری برای اجرای زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از تخریب‌های آتی آسفالت مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها از اصلی‌ترین متولیان پروژه‌های کف‌سازی و روکش معابر از بُعد اجرائی و نظارتی هستند، افزود: توجه به معابر به عنوان شریان‌های اصلی گام مهمی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت و لذا اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه‌ها که در حیطه وظایف شهرداری‌ها برای تأمین رفاه شهروندان است، بسیار مهم و ضروری بوده که باید زمان و اندیشه کافی برای برنامه‌ریزی اینگونه پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: بسیاری از حفاری‌های انجام شده در معابر شهری با وجود تعهدات پیمانکاران برای مرمت آسفالت بعد از عملیات حفاری، همچنان بدون آسفالت باقی می‌ماند و نشست آنها در طول زمان باعث تبدیل شدن آنها به نقاط حادثه‌خیز شده است. 

وی از اجرای لکه‌گیری، ترمیم و آسفالت‌تراشی برخی از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و همت حوزه خدمات شهری برخی از خیابان‌های سطح منطقه از جمله خیابان‌های جی، جی شیر، زیرگذر خیابان ارغوانیه آسفالت تراشی و ترمیم شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: همچنین ضلع جنوبی خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل کردآباد تا سه راه مسجد علی نیز جهت رضایت‌مندی شهروندان و همچنین سهولت در تردد خودروها و رفع خطرات احتمالی، روکش آسفالت شده است؛ پس از اولویتبندی معابر فرعی، در مناطق الحاقی با توجه به اینکه هنوز برای فاضلاب مشکل دارند، پس از احداث انشعاب فاضلاب، در محل‌های الحاقی نیز اقدام به آسفالت معابر خواهیم کرد.

کد خبر 360941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.