پیشنهاد استعفای دسته‌جمعی اعضای شوراهای شهرستان اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعدادی از اعضای شورای روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌ها اصفهان پیشنهاد استعفا دسته جمعی را داده‌اند و چنانچه دولت به خواسته آن‌ها توجه نکند امکان عملی شدن این موضوع وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش  از ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: استاندار سابق راهکارهای هفتگانه برای احیا زاینده‌رود را تنها راه می‌دانست اما تمامی متخصصان آن را غیر کارشناسانه می‌دانند.

وی افزود: زاینده رود ما از ناژوان تا پل شهرستان نیست بلکه از زردکوه و شاه علی کوه تا تالاب گاو خونی جریان دارد؛ بنابراین ضمن حمایت همه جانبه از کشاورزان و اقدام شجاعانه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، بر ادامه فعالیت تمام پروژه‌های انتقال آب تاکید داریم و از دولت می‌خواهم اعتبار لازم برای آن را تامین کند.

رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: تعدادی از اعضای شورا روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌ها اصفهان پیشنهاد استعفا دسته جمعی را داده‌اند و چنانچه دولت به خواسته آن‌ها توجه نکند امکان عملی شدن این استعفاها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای احیاء زاینده‌رود به همکاری هر سه قوه کشور نیاز است، اضافه کرد: به اندازه کافی مصوبه و قانون داریم اما عزم ملی برای تحقق آن وجود نداشته و مصوبات شورای عالی آب اجرا نمی‌شود.

شریعتی‌نیا تاکید کرد: باید خساراتی که به کشاورزان وارد شده محاسبه و به عنوان بدهی دولت به آنان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه عدالت محوری در هر جامعه‌ای وجود داشته و در جامعه مذهبی ما نیز وجود دارد، ادامه داد: عدالت باعث استحکام جامعه شده و ظلم آن را از بین خواهد برد بنابراین برای حکومت بر دل ها راهی جز عدالت نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: سیستم مدیریتی در شهرداری باید به‌گونه ای باشد که نسبت به توزیع درآمدها توجه بیشتری به کار گرفته شده و میان دو نفر که کار و شرایط مساوی دارند تفاوتی وجود نداشته باشد.

کد خبر 360886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.