دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت در اصفهان

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، سینما حقیقت از ۱۸ تا ۲۲ آذر در سینما سوره حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، همزمان با تهران در اصفهان نیز اکران می‌شود و علاقه مندان از امروز می‌توانند با این جشنواره همراه شوند.

آغاز اکران فیلم‌ها امروز ۱۸ آذر خواهد بود و اولین سانس ساعت ۱۵ تا ۱۷ فیلم "حلب: سکوت جنگ"  و "آواز جغد کوچک و در سانس دوم ساعت ۱۷_۱۹ فیلم "نجات" و فیلم "باد" و در سانس سوم امروز ساعت ۱۹_۲۱ فیلم "تمام چیزهایی که جایشان خالیست" و "رویای روهینگیا" اکران می‌شود.

دوشنبه ۱۹ آذر نیز در سانس اول ساعت ۱۵_۱۷ فیلم "اسرار دریاچه" و "اهل آب" و در سانس دوم ساعت ۱۷_ ۱۹ "پنهان شدگی" و سانس آخر ساعت ۱۹_ ۲۱ فیلم "لسک" و "مادرم ملکه" اکران می‌شوند.

در سانس اول سه شنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۵_۱۷ فیلم "سیاه دنباله دار" و "ورس" و همچنین سانس دوم ساعت ۱۷_۱۹ فیلم "دلبند" و  در سانس آخر ساعت ۱۹_۲۱ "پرسپولیس-شیکاگو" و زیرحکم" اکران می‌شوند.

چهارشنبه ۲۱ آذر سانس اول ساعت ۱۵_۱۷ فیلم "جای خالی دوست" و "چی دا" و در سانس دوم ساعت ۱۷_۱۹ فیلم "اکسدوس" و "اصول بازی" و در سانس آخر ساعت ۱۹-۲۱ فیلم "خانه ای برای تو" و "چند نفر از ما" روی پرده می‌رود.

روز آخر اکران ها پنجشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۵-۱۷ فیلم "از موسیقی تا سکوت" و "شکارچیان قورباغه" و در سانس دوم ساعت ۱۷-۱۹ فیلم "بعضی از این روزها" و "رویارویی با اژدها" و در سانس آخر ساعت ۱۹ -۲۱ فیلم "لرزه های سخت" و "در جستجوی همسر" اکران می‌شود.

کد خبر 360879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.