وضعیت شیوع سالک در شرق اصفهان نگران کننده است

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان وضعیت شیوع بیماری سالک در شرق اصفهان را نگران کننده و تاسف آور دانست و گفت: بر تمام دستگاه‌های اجرایی مانند بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مسئول در امر سلامت مردم واجب است که در جهت ریشه کنی بیماری سالک گام جدی بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: از دست اندرکاران برنامه‌های روز اصفهان تشکر می‌کنم زیرا نه تنها رضایت همشهریان را به دنبال داشت، بلکه این برنامه‌ها به‌ ویژه میدان تا میدان موجب تقدیر نمایندگان حاضر از شهرهای خواهر خوانده شد.

وی با تبریک روز دانشجو، افزود: دانشگاه خط مقدم آزادی و دانشجو چشم بیدار جامعه است. در تاریخ معاصر هرگاه برای عدالت اجتماعی و آزادی تلاشی  شده است، آغاز کننده آن دانشگاه و ادامه دهنده‌اش دانشجویان بوده‌اند چنانکه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در جبهه‌های جنگ و پس از آن حضور فعال داشته‌ و از این رو آنان را پیام آوران دانش و سفیران آزادی نام داده‌اند.

روشن که خود، یک فرد دانشگاهی است، گفت: بر مطالبات دانشجویان تاکید کرده و یادآور می‌شوم دانشگاه باید دانشجو محور باشد و نهادهای خارج از آن به هیچ‌عنوان نباید در این امور دخالت نمایند؛ توقیف انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی، ایجاد رعب و وحشت میان دانشجویان که از مطالبات معلمان، کارگران و زندانیان سیاسی حمایت می کنند، کیفیت پایین خدمات رفاهی همچون خوابگاه و عدم حمایت از طرح‌های دانشجویی و تبعیض در جذب اساتید هیئت علمی غیر قابل پذیرش است.

وی تاکید کرد: از استاندار می‌خواهم در جهت رفع مشکلات دانشگاه و حفاظت از حرمت آن بکوشند و دانشگاه را از هر گونه دخالت در حریم و تاثیر بر فضای علمی، اجتماعی و فرهنگی آن حفظ کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان وضعیت شیوع بیماری سالک در شرق اصفهان را نگران کننده و تاسف آور دانست و خاطر نشان کرد: بر تمام دستگاه‌های اجرایی مانند بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مسئول و دخیل در امر سلامت مردم واجب است که در جهت ریشه کنی بیماری سالک در این مطقه گام جدی بردارند.

کد خبر 360856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.