خواسته نمایندگان اصفهان پول نیست؛ عدالت می‌خواهیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:جناب آقای دکتر نوبخت در واکنش به استعفای نمایندگان اصفهان، با اظهاراتی که هدفی جز فرافکنی نداشت، مدعی شد دولت پول ندارد! در صورتی که خواسته نمایندگان اصفهان پول نیست؛ بلکه ما خواستار اجرای عدالت هستیم؛ صحبت ما عدم رعایت عدالت در توزیع بودجه و آب است.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون نتایج استعفای نمایندگان استان اظهار کرد: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی استعفا ندادند که منتظر واکنش خاصی از سوی مقامات کشور باشند؛ بلکه آن‌ها می‌خواستند با این اقدام به مردم اصفهان  گوشزد کنند که نمایندگان استان با پیگیری‌های زیاد تمامی مشکلات اصفهان را به دولت منتقل کردند، اما باز هم شاهد بی‌توجهی و کم لطفی وزیر نیرو، وزیرکشاورزی و رییس سازمان برنامه بودجه به مردم اصفهان و بخش کشاورزی استان بودیم از این رو نمایندگان خود را در حل مشکلات استان ناتوان دیدند و استعفا دادند.

وی افزود: در جلسه آینده از رییس مجلس در خواست می‌کنیم که بر اساس آیین نامه مجلس شورای اسلامی استعفای نمایندگان اصفهان را به صحن مجلس بیاورد و طرح کند که نمایندگان اصفهان بیشتر از این در مقابل مردم شریف و شهید پرور اصفهان شرمنده نشوند.

شاهد فضای قوم گرایی در سازمان بودجه و برنامه هستیم

عابدی ادامه داد: جناب آقای دکتر نوبخت در واکنش به این اقدام نمایندگان اصفهان، با اظهاراتی که هدفی جز فرافکنی نداشت، مدعی شد دولت پول ندارد! در صورتی که خواسته نمایندگان اصفهان پول نیست؛ بلکه ما خواستار اجرای عدالت هستیم صحبت ما رعایت نشدن عدالت در توزیع بودجه و آب است؛ صحبت ما مدیریت و عدالت در توزیع منابع محدود است.

وی افزود: چطور در حالی که برای سامانه دوم بودجه‌ای نیست، برای طرح بن- بروجن مبالغ گزافی هزینه می‌کنند در صورتی که این طرح  غیر قانونی و غیر شرعی و خلاف مصوبات است. ما امروز شاهد فضای قومی‌گرایی در سازمان بودجه و برنامه هستیم و هر کسی که در آن سازمان دارای منصبی باشد، برای شهر خودش دست به کار می شود و این بی عدالتی ها باعث شده همواره اصفهان مظلوم واقع شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از شوراهای شهر، تمامی مجامع علمی، ائمه جمعه استان به خصوص از آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان که موضع روشن‌فکرانه‌ای نسبت به این اقدام گرفتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. از مردم شریف استان اصفهان نیز تشکر می‌کنم که این اقدام از سر ناچاری نمایندگان خود را درک کردند و فهمیدند که این استعفا در جهت اجرای عدالت برای اصفهان است.

کد خبر 360855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    نماینده نسبت به مردم اش مسئول است، کشاورز روزی زن و فرزندان خود را از کشاورزی می دهد، از سویی مردم بعضی مناطق آب ندارند که آب از روی اجبار نه اختیار به آنها داده شده، که نمایندگان محترم وظیفه ی عدالت محوری دارند که راهکار ارایه دهند چون مردم هم به نمایندگانشان برای بررسی مسایل شان رای دادند و رای مردم امانت الهی است و باید حداکثر تلاش شود که رضایت همه ی مردم تامین شود. می شود آب کشاورزی استان اصفهان را برای کشاورزی مدرن کرد و نمایندگان مطالبه گر و ارایه دهنده ی راه حل برای مردم شان باشند، مردم امانت الهی در دست مسوولین و نمایندگان محترم هستند و نمایندگان محترم استان اصفهان مردمشان و حق الناس مردمشان را در جهت عدالت اجتماعی می بینند. نمایندگان محترم و وزارت کشاورزی و نیرو باید با همفکری در جهت مشکلات راهکار ارایه دهند و با همفکری در جهت مردم کشور را به تعالی برسانند.