نمایشگاه اصفهان نمایشگر نقش‌های خیال انگیز فرش دستباف می شود

نمایشگاه اصفهان، بیستم آذرماه امسال میزبان نقش‌های خیال انگیز فرش دستباف می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف اصفهان در نمایشپاه بیم المللی اصفهان ئر جوار پل تاریخی شهرستان به مدت شش روز تا ۲۵ آذرماه برپا خواهد بود.

این نمایشگاه در بیش از ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، دستاوردها و توانمندی های فعالان عرصه فرش دستباف از استان‌های اصفهان، تهران، قم، خراسان رضوی، گلستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کرمان را به نمایش می گذارد.

در بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف اصفهان، ۱۵۰ تولیدکننده و فعال این هنرـ صنعت، نفیس ترین فرش های دستباف کرک و ابریشم اصفهان و نایین، فرش های تمام ابریشم قم، گبه، گلیم فرش، چرم فرش، فرش بیجار، قالی های روستایی و عشایری با رنگ های ۱۰۰ درصد گیاهی و گلیم و گبه بختیاری را به نمایش می گذارند و علاقمندان به این عرصه را با هنر دست قالی بافان ایرانی آشنا خواهند کرد.

تولیدات فرش اصفهان صیرفیان، فرش خانواده صفدرزاده حقیقی، اصفهان مهدی ئی، فرش محقق، تولیدات فرش عصاچی، تولیدات فرش حسن دردشتی، اصفهان حبیب الهی، فرش زجاجی، اصفهان فرش مکاری، علی دردشتی، عباس دردشتی، فرش اصفهان شهشهان، تولیدات فرش قزوینی، فرش نقیب زاده نایینی، فرش فروزان، فرش لاجوردی، فرش تبریز فتحی و فرش قشقایی باف از جمله مهمترین و معتبرترین برندهای صنعت فرش دستباف به شمار می روند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

آنچه باعث اهمیت بیش از پیش نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف اصفهان می شود، برگزاری مستمر ۲۰ دوره این نمایشگاه با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن بوده است به طوری که توانسته جایگاه اصفهان را در برگزاری رویداد نمایشگاهی فرش دستباف در سطح کشور تثبیت کند.

توجه به موضوع صادرات، یکی از اصلی ترین اهداف برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف اصفهان است.

 از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه، توسعه فروش داخلی، معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، بررسی موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری ها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

این نمایشگاه در روز بیستم آذرماه با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی از جمله استاندار اصفهان افتتاح خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، علاقمندان به بازدید از نمایشگاه فرش دستباف اصفهان می توانند در روزهای ۲۰ تا ۲۵ آذرماه و از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 360832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.