نظارت مستمر ناظران بهداشتی بر فعالیت بازارهای کوثر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در بازارهای روز کوثر ناظران بهداشت و شبکه دامپزشکی مستقر و کیفیت کالاهای پروتئینی و بهداشتی را رصد می‌کنند.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اساسنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، کالاهایی که در فروشگاه‌های کوثر عرضه می‌شود، بدون واسطه از مبدأ تولید کشاورزی یا واحدهای تولیدی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت کیفیت کالاهای عرضه شده در بازارهای کوثر، گفت: بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری دقت و نظارت کافی را بر این موضوع دارند، همچنین در هر کدام از بازارهای کوثر ناظران بهداشت و شبکه دامپزشکی مستقر هستند و کالاهای پروتئینی و موارد بهداشتی را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴ فروشگاه کوثر که در نقاط مختلف سطح شهر پراکنده هستند، نسبت به تأمین مایحتاج عمومی شهروندان اقدام می‌کنند، ادامه داد: چنان‌چه شهروندان از نحوه ارائه کالا یا قیمت آن شکایت داشته باشند، می‌توانند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴- ۳۲۶۸۳۶۰۱  با واحد روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و بازرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان مطرح کنند تا در اسرع زمان پیگیری‌های لازم انجام شود.

 مجیری با بیان اینکه فروشگاه کوثر شماره ۱۵ در منطقه مسکونی شهیدکشوری در حال احداث است، افزود: پانزدهمین بازار روز کوثر شهرداری اصفهان در  سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محل احداث بازار روز کوثر شماره ۱۶ در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان جانمایی شده و در حال تملک زمین هستیم که امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر عملیات اجرایی احداث آن را آغاز کنیم.

کد خبر 360824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    0 0
    چرا برای منطقه 9 شهرداری فروشگاه کوثر تاسیس نمی شود؟