۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
بهترین گوشی سال ۲۰۱۸

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۸ میلادی شامل طیف وسیعی از محصولات است که هر یک قابلیت‌های بی نظیری دارد و مطابق سلیقه گروه خاصی از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۱۸ میلادی گجت‌های بسیاری پیش روی علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار گرفت که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بودند. تکنولوژی‌های معرفی شده هر یک به موضوع خاصی شامل بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین تبلت‌ها، بهترین لپ تاب‌ها، بهترین تلویزیون‌ها، بهترین گجت‌های تناسب اندام و ...اختصاص داشت. با نزدیک شدن به پایان سال میلادی به معرفی بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ از نگاه کارشناسان دنیای فناوری می‌پردازیم:

گوشی "Galaxy S9 Plus"

این محصول شرکت سامسونگ که به عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ شناخته شده است از نمایشگر بزرگ و دوربین عالی و بی‌نظیری برخوردار است. وزن این گوشی حدود ۱۸۹ گرم است و ابعاد آن ۸.۵* ۷۳.۸  *۱۵۸.۱ میلی‌متر است. گوشی Galaxy S9 Plus از نرم افزارهای اندروید ۸ پشتیبانی می‌کند و سایز صفحه نمایش آن ۶.۲ اینچ است. از دیگر ویژگی‌های بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ می‌توان به رزلوشن بسیار بالا حدود ۲۹۶۰*۱۴۴۰، پردازشگر اسنپ دراگون ۸۴۵، حافظه رم شش گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین باتری Galaxy S9 Plus ۳۵۰۰ میلی آمپر است و از دو دوربین عقب و جلو ۱۲ و هشت مگاپیکسلی برخوردار است. 

این گوشی مجهز به لمس خازنی Super AMOLED ،۱۶ میلیون رنگ، ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، تشخیص لبخند، HDR خودکار، پانوراما، حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، عنبیه، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و فشارسنج است و کیفیت فیلمبرداری آن 2160p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، 720p با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه است. از ویژگی‌های وایرلس این گوشی نیز می‌توان به dual-band، Wi-Fi Direct، hotspot و Wi-Fi 802.11 اشاره کرد.

کد خبر 360799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.