اجرای طرح حمل و نقل گردشگری در کاشان

کاشان -سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، از اجرای طرح حمل و نقل گردشگری از اوایل آذرماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مهران سرمدیان، با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل، نبود زیرساخت مناسب برای ساماندهی این بخش در سطح منطقه را یکی از اساسی‌ترین چالش‌های پیش روی توسعه صنعت گردشگری دانست و اظهار کرد: با اجرای این طرح تمامی افراد فعال در این حوزه شناسایی شده و در قالب نرم افزار با  هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به ارایه خدمات ترانسفر می پردازند.

وی، با اشاره به شعار سال "گردشگری و تحول الکترونیک" از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی با همکاری کمیته گردشگری الکترونیک شهرستان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کاشان با موضوع "گردشگری الکترونیک با رویکرد کار آفرینی" خبر داد.

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: در این کارگاه که در راستای آموزش فعالان گردشگری منطقه شمال استان اصفهان با مبانی و مباحث کارآفرینی و بازاریابی الکترونیک برگزار می شود، برای نخستین بار به ارائه و عرصه اپلیکیشنی با موضوع حمل و نقل گردشگری نیز پرداخته خواهد شد.

حجت اله ناصحی پور، رییس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با اشاره به لزوم رفع معضل حمل و نقل، با توجه به حضور بی‌شمار گردشگران خارجی از تمهید و تصمیم کمیته امنیت گردشگران خارجی در فرمانداری کاشان خبرداد و افزود: در این باره در جلسات مستمری، آسیب شناسی و نیاز سنجی انجام شده، ساماندهی خودروهای فعال در این بخش و رانندگانی که در این زمینه فعالیت می کردند با همکاری ارگان‌های انتظامی، امنیتی و نظارتی در دستور کار قرار گرفت و در نشست های کارشناسی با سازمان تاکسیرانی شهرداری خودروهایVIP  آریو و نیز خودروهایی که شرایط مندرج در دستورالعمل مربوطه ابلاغی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور را دارا باشند در این طرح مشارکت می کنند.

وی یادآور شد: کارگاه آموزشی در آذرماه سال جاری در اتاق بازرگانی کاشان برگزار می شود و حضور راهنمایان گردشگری، مدیران مراکز اقامتی و پذیرایی، مدیران دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی و دانشجویان رشته های گردشگری و نیز فعالان حوزه حمل ونقل در کارگاه مذکور آزاد خواهد بود.

کد خبر 360776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.