اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: تمامی امکانات کمپ‌های رو باز و اماکن اقامتی سطح شهر اصفهان را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با استقبال خوب از هم میهنان، خاطره ای ماندگار را از سفر به اصفهان برای این عزیزان رقم بزنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، حسین امیری صبح امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که با حضور مسئولان کمیته‌ها برگزار شد؛ با اشاره به لزوم هماهنگی بین کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: هدف اصلی در این ستاد، ایجاد ساختاری منسجم، هماهنگ و متحد در راستای خدمت به مسافران و گردشگران شهر اصفهان به خصوص در ایام نوروز سال ۹۸ است.

وی با تاکید بر اینکه آماده‌سازی نیروی انسانی مورد نیاز برای فعالیت در ایام پایان سال و منتهی به نوروز و همچنین تعطیلات آغاز سال جدید از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: امسال به دنبال انتخاب مکان‌های اقامتی روز باز دیگری به غیر از کمپ گردشگری فدک هستیم و در این راستا بازدیدهایی را از مکان‌های موجود در مناطق جنوب و شرق اصفهان داشته و در صورت داشتن ملزومات به مکان‌های اقامتی رو باز اضافه می‌شوند.

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شرح وظایف و دستور کار کمیته‌های مختلف ستاد به زودی به مسئولان کمیته ابلاغ خواهد شد، افزود: نقاط قوت و ضعف سال گذشته را از طریق نظرسنجی‌های انجام شده از گردشگران و پژوهش‌های صورت گرفته، در دسترس داریم و با برنامه ریزی باید در صدد رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت حرکت کنیم.

امیری گفت: گزارش‌های لازم از مرکز هواشناسی برای بررسی وضعیت آب و هوایی در ایام نوروز ۹۸ را باید به دست آورده و بر اساس آن تمامی امکانات کمپ های رو باز و اماکن اقامتی سطح شهر اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم تا با استقبالی خوب از هم میهنان، خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای این عزیزان رقم بزنیم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه علاوه بر مسافران و گردشگران به دنبال کسب رضایت شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی نیز هستیم، خاطرنشان کرد: رفع معضل کمبود پارکینگ در نقاط مرکزی شهری و نزدیک اماکن تفریحی، تاریخی و ... در دستور کار قرار دارد و همچنین به دنبال ایجاد راهکارهایی برای از بین رفتن گره‌های ترافیکی در سطح شهر و به خصوص در ایام تعطیلات هستیم.

امیری خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر با ایجاد طرح های نوین به دنبال افزایش مناظر بصری زیبا و دلنشین برای شهروندان و گردشگران هستند تا شور و نشاط اجتماعی  نیز در سطح شهر به وجود آید.

کد خبر 360752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.