مراجع تقلید فکر مردم هستند

برخوار – امام جمعه برخوار گفت: همه مراجع نسبت به موضوع گرانی حساسیت دارند، تذکرات خود را بیان می‌کنند، گاهی اوقات علنی و گاهی اوقات به طور خصوصی به مسئولان تذکر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت‌الاسلام سیدحسین محمودآبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دولت‌آباد با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو اظهار کرد: نامگذاری این روز به خاطر این است که در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ سه دانشجو در دانشگاه تهران به دست عوامل رژیم شاه به جرم اعتراض به دخالت آمریکا در امور ایران به شهادت رسیدند.

وی گفت: جنبش های دانشجویی باید این مسئله را در نظر داشته باشند که خوی استکباری آمریکا از گذشته تا کنون ادامه داشته است.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: متأسفانه امروز کسانی هستند که این مسئله را متوجه نیستند و در داخل هوادار آمریکا هستند و فکر قشر جوان، خصوصاً دانشجویان ما را نسبت به دشمنی آمریکا متزلزل و دچار شک و تردید می کنند.

وی نمونه طمع و بدقولی های آمریکا را تحریم های فعلی عنوان کرد و گفت: کسانی که ادعای حمایت از مردم را دارند و تمایل به آمریکا دارند باید توجه کنند، بهانه آمریکا در تحریم های قبلی، هسته ای بود وقتی تأسیسات هسته ای مطابق خواسته ها شد، زیر قول خود زدند و می گویند باید بیشتر امتیاز بدهید، آیا این زور و قلدری نیست؟

حجت الاسلام محمود آبادی با اشاره به سخنان مراجع تقلید در خصوص گرانی و بازار و کسبه اظهار کرد: همه مراجع نسبت به این موضوع حساسیت دارند، تذکرات خود را بیان می کنند، گاهی اوقات علنی و گاهی اوقات به طور خصوصی به مسئولان تذکر می دهند.

وی از مسئولان درخواست کرد: هرچه زودتر شهردار دولت آباد را معرفی کنند چرا که مردم بلاتکلیف هستند. 

کد خبر 360693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.