کاهش ۵ درجه ای دما/  آسمان اصفهان آرام می‌گیرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی امروز ظهر از آسمان استان عبور کرد و جو پایدار بر استان حاکم خواهد شد. میانگین دمای هوای استان بین سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره  به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی با توجه به خروج سامانه بارشی در ظهر امروز از آسمان استان، تا اواسط هفته جوی پایدار خواهیم داشت.

وی افزود: بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و برای برخی مناطق غربی افزایش ابر مختصر پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش رگباری در خوانسار با ۱۸.۲ میلی متر و فریدونشهر با  ۱۴.۷ میلی متر بارش باران و هشت سانتی متر برف گزارش شده است.

سیدان در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده، افزود: میانگین دمای هوای استان در خنک ترین ساعات بین سه تا پنج درجه  کاهش می‌یابد و این روند کاهشی ثابت می‌ماند و دما تغییر محسوسی نخواهد داشت.

 وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتی گراد  و در خنک‌ترین ساعات به دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۱۸  درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین وفریدونشهر با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 360683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.