چراغ جشنواره تئاتر ملی مهر با معرفی نفرات برتر در کاشان خاموش شد

کاشان - مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با حضور هنرمندان و مسئولان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد و برگزیدگان این دوره جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، برگزیدگان تئاتر صحنه ای با داوری  رسول بانگین، محمد عاقبتی و امیر حسین حریری کاشانی معرفی شدند.

بخش موسیقی

هیئت داوران در این بخش، موسیقی نمایش"گزارش مرگبار از..."به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی از بوشهر را انتخاب و شایسته تقدیر دانست و از آهنگ سازی نمایش"هزار شب و یک روز"به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهرداد از نهاوند تقدیر به عمل آورد.

بخش طراحی صحنه

در این بخش بدون اولویت از محمد حمزه رضایی برای نمایش"استرالیا" و محسن آقاقدیری برای نمایش"اکیپ"هر دو از کاشان تقدیر شد.

بخش نویسندگی

در این بخش بدون انتخاب برگزیده، از اتابک مهرداد برای نمایشنامه"هزار شب و یک روز" از نهاوند و محمد صادق خیمه کبود برای نمایشنامه"اکیپ"از کاشان تقدیر به عمل آمد.

برگزیدگان بازیگری زن

هیئت داوران در این بخش هیچ برگزیده ای نداشت و بدون اولویت از یاسمن نصیری بازیگر نمایش"استرالیا" از کاشان، الهام خزایی بازیگر نمایش"به خنده گندم که رویای آرد" از تهران، الهام ابنی بازیگر نمایش"گزارش مرگبار" از بوشهر و زینب دارابی بازیگر نمایش"هزار شب و یک روز" از نهاوند تقدیر به عمل آورد.

برگزیدگان بازیگری مرد

در این بخش همه بازیگران نمایش"اکیپ"از کاشان به عنوان برگزیده هیئت داوری معرفی شده و از حافظ وقار بازیگر نمایش"زبان اصلی"از تهران، حامد رحیمی بازیگر نمایش"هیچ" از میناب و همچنین کاوه نور محمدی بازیگر نمایش"به خنده گندم که رویای آرد"از تهران همه بدون اولویت تقدیر شد.

برگزیدگان کارگردانی

در این بخش هیئت داوران، محسن آقاقدیری را برای کارگردانی نمایش"اکیپ" از کاشان به عنوان کارگردان برگزیده معرفی و از ستار مهرشاد کارگردان نمایش"به خنده گندم که رویای آرد"از تهران و نیز ایوب رحیمی برای نمایش"هیچ" از میناب بدون اولویت تقدیر کرد.

نمایش"اکیپ"به کارگردانی محسن آقاقدیری از کاشان و نیز نمایش"هیچ"به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب به عنوان کار برگزیده جشنواره معرفی شد.

برگزیدگان بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان نیز بدین شرح اعلام شد:

سامان خلیلیان، سعید خسروی و مرتضی جهانی نژاد هیات داوران بخش خیابانی بودند.

بخش بروشور

هیئت داوران جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به پونه قدیری طراح بروشور نمایش"هاپ"از آمل مازندران اهدا کرد.

بخش موسیقی

هیئت داوران در این بخش دو انتخاب و تقدیر داشت.

جایزه انتخاب موسیقی شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی به امیر محمد بهزادی و آروین رودباری برای نمایش"حالمو بپرس"به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شجاعی از نور مازندران رسید.

همچنین جایزه آهنگ سازی و ساخت موسیقی شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی به علی عباسی سرپرست گروه موسیقی نمایش"هاپ" از آمل مازندران تعلق گرفت.

طراحی لباس

لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن اردشیر طراح لباس نمایش"هاپ"از آمل مازندران رسید.

طراحی فضا

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مهدی حبیبی طراح فضای نمایش"سنگ، کاغذ، قیچی" از تهران و میثم کردی طراح فضای نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد لرستان اهدا شد.

بازیگری زن

هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به پونه اسلامی نمایش"حالمو بپرس"از آمل مازندران، جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نرگس خاک کار بازیگر نمایش"سنگ، کاغذ، قیچی"از تهران، مهتاب زند بازیگر نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد لرستان و همچنین مهسا افتحی بازیگر نمایش"جدایی ناصر از سمیه"از تفرش استان مرکزی به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش اهدا کرد.

بازیگری مرد

هیئت داوران در این بخش از وحیدرضا صادق پور بازیگر نمایش"دستگاه زمان"از کاشان با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کرد.

جایزه نفر اول این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مصطفی کولیوندی بازیگر نمایش "سنگ، کاغذ، قیچی"از تهران رسید.

میثم سرآبادی بازیگر نمایش"جدایی ناصر از سمیه"از تفرش استان مرکزی به عنوان نفر دوم معرفی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به او اهدا شد.

جایزه نفر سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز مشترکا به افشین نبی‌پور بازیگر  نمایش"حالمو بپرس"از نور مازندران و سعید رضایی بازیگر نمایش"فضانوردی در خیابان"از اصفهان رسید.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی اهدا شد به بازیگران مرد نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد آقایان حسین ایزدی، مهدی جودکی، سامان شکیبا و پژمان شاهوردی.

بخش طرح و ایده نمایشی

هیئت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمدرضا شجاعی طراح و ایده پردازان نمایش "حالمو بپرس" از نور مازندران و مهسا افتحی طراح ایده پرداز نمایش" جدایی ناصر  از سمیه" از تفرش استان مرکزی تقدیر نمود.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول این بخش اهدا شد به پژمان شاهوردی طراح و ایده پرداز نماش "تولیدی لیلی و مجنون" از بروجرد لرستان .

همچنین هیئت داوران مهدی حبیبی طراح و ایده پرداز نمایش"سنگ، کاغذ، قیچی"از تهران را به عنوان نفر دوم و محسن اردشیر طراح و ایده پرداز نمایش"هاپ" از آمل مازندران را به عنوان نفر  سوم معرفی و جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن ها تعلق گرفت.

بخش کارگردانی

هیئت داوران در این بخش از غنچه شکوهیان و محسن اردشیر کارگردانان نمایش"هاپ"از آمل با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.

نفرات اول این بخش پژمان شاهوردی کارگردان نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد لرستان معرفی و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به او تعلق گرفت.

مهدی حبیبی کارگردان نمایش"سنگ، کاغذ، قیچی"از تهران و مهسا افتحی کارگردان نمایش"جدایی ناصر از سمیه"از تفرش استان مرکزی نیز به ترتیب مقام دوم و سوم کارگردانی را کسب و لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن ها رسید.

به گزارش ایمنا، چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان از ۹ آذرماه به همت فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در کاشان آغاز و ۱۵ همین ماه به پایان رسید.

کد خبر 360682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.